Êvanescent £ove
Episode-5
ေကာင္ေလး ၂ေယာက္ ထဲကနား႐ြက္ကားကားနဲ႔ေကာင္ေလး ၁ေယာက္က လွမ္းေျပာလိုက္တယ္...''ေဟ့ေရာင္..မင္းကကြာ...ဟိုတစ္ခါဆံုးမထားတာ မမွတ္ေသးဘူးလား...ေတာ္ေတာ္စြာက်ယ္လုပ္ခ်င္တ့ဲေကာင္ဘဲ...''
Boy..''ဟ့ဲေရာင္ Chanyeolမင္း၀င္ပါျပန္ၿပီလားကြ...ေတာ္ေတာ္႐ႈတ္တ့ဲေကာင္ဘဲ...ဆံုးမ ရေသးတာေပါ့ကြာ'
အမွန္ေတာ့ အ့ဲေကာင္ေလးChanyeolတို႔ကိုျမင္ကတည္းက တုန္ေနတာပါ...သူ႔ေဘးက သူ႔လူအားကိုးနဲ႔ျပန္ေျပာလိုက္တာပါ...
ၿပီးေတာ့ သူ႔ေဘးက သူ႔လူကို သြားခ်ဖို႔ေျပာလိုက္တယ္....
သူ႔လူလည္း တဟုန္ထိုးေျပးလာတယ္...ဒါေပမယ့္ Chanyeolေဘးက ေကာင္ေလးရဲ႕..kickခ်က္နဲ့တင္ေျမာက္တက္သြားတယ္..ၿပီးေတာ့ Chanyeolနဲ႔ လက္သီးတစ္ခ်က္ နဲ႔မိတ္ဆက္ၿပီး...ေလာကႀကီးနဲ႔အဆက္အသြယ္ ပ်က္သြားေလၿပီ...
Boyလည္း ေၾကာင္သြားကာ..လဲက်ေနေသာ သူ႔လူကိုတစ္ခ်က္ၾကည့့္လိုက္..Chanyeolတို႔ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္နဲ႔...ၿပီးေတာ့ တုန္တုန္ရင္ရင္နဲ႔....''ေဟ့ေရာင္ေတြ ျပန္ၾကရေအာင္ကြာ...chanyeol hyungတို႔ေရာက္လာၿပီဆိုေတာ့...ငါတို႔၀င္ပါစရာမလိုေတာ့ဘူးဟ...''
ၿပီးေတာ့ Chanyeolဘက္လွည့္ၿပီး သြား၃၂ေခ်ာင္းလံုးေပၚေအာင္ ၿဖီးျပၿပီး...''Hyung....ကြၽန္ေတာ္တို႔ သြားေတာ့မယ္ေနာ္..ဟို ဘက္က အကိုေတြကိုလည္းေတာင္းပန္တယ္ေနာ္....''
စကားေတာင္ေျဖာင့္ေအာင္မေျပာႏိုင္႐ွာေတာ့...ၿပီးေတာ့မွ သူ႔ေကာင္မေလးကိုဆြဲကာျပန္မယ္အလုပ္...ေဘးမွာ သူ့ေကာင္မေလးက မရိွေတာ့...အမွန္ေတာ့..သူ႔ေကာင္မေလးက ရန္ပြဲစ ျဖစ္ကတည္းကမရိွေတာ့ပါဘူး..ထြက္ေျပးသြားတာပါ...
''Ann...မရိွေတာ့ဘူးဟ..ထားလိုက္ပါေတာ့ ္....Hyungတို႔ ကြၽန္ေတာ္ ေလ....ဟိုဟာေလ.....ျပန္...ေတာ့..မယ္ေနာ္..ဟုတ္''ဆိုၿပီး..သူတို႔၄ေယာက္လုံးကို အေလးပတ္ျပဳၿပီး သူ႔လူေတြေခၚၿပီး ေျပးပါေလေရာ...