*dziwne odgłosy dobiegające z pokoju todorokiego*

.........


-Czy jest w środku? - spytał cicho Shoto.

-t-tak - odpowiedział Midoria

-boli?

-troszeczkę....- Jękną Deku

























-To pora byś sobie kupił nowe buty deku




Po chwili chłopcy słyszą dziwne odgłosy z za ściany, co dziwne za ścianą jest podwórze.Ścianę niszczy wielki samolot a z samolotu wychodzi mineta i zaczyna obsypywać Shoto i Deku hajsem.


-brać nie gadać - Mineta zniknął

Dwukolorowy-sobo-lubny-nieczłowiek zaczął T-posować , zmienił się w dinozaura i wyleciał przez okno z ujeżdżającym go Midoryią.


Do pokoju Todorokiego weszła Mina i zrobiła lenny face ponieważ cały czas ich podsłuchiwała , oraz zaczeła tańczyć chicken dance na łóżku todorokiego.

Spod łóżka Todorokiego wyszedł Endeavor w stroju jednorożca .

Powiedział :


-W końcu znam sekret mojego syna, pora to wykorzystać, wziął miotłę i poleciał na niej niczym harry potter przez okno.


Zastanawiacie się skąd wziął miotłę? Otóż odpowiedź jest bardzo prosta , Endeavor jest wróżką i ją wyczarował, jego skrzydła są koloru różowego niczym usta barbie.

Szczoto wraz z  brokółem na targu spotkali Dabiego jedzącego kebaba w sukience barbie ( Dabi był w sukience nie kebab).


-Sprzedać wam sukienki barbie? - spytał tajemniczo Dabi

-Za ile?- zapytał todoroki- za 51 włosów Endeavora

-stoi

Tak oto Todoroki wrócił do pokoju w sukience Barbie, a Deku został na targu gdzie porwał go jakiś pies.


KONIEC 1 ROZDZIAŁU.

Bardzo normalne opowiadanie [BNHA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz