8

603 52 18
                                    

“ oppa?”

Air mata Yuna mengalir apabila melihat Heeseung yang memegang pisau sehingga tangannya berdarah.

“ kenapa awak buat macam ni Yuna”

Air mata Heeseung jatuh sedikit demi sedikit kerana kesakitan yang dialaminya.

Hyeri yang terkejut terus memegang badan Heeseung yang sudah rebah di atas ribanya.

“ Yah Heeseung! Janganlah macam ni. Jebal!!”

Yuna yang masih terkejut terus menarik badan Heeseung ke atas ribanya.

“ disebabkan kau, Heeseung oppa jadi macam ni!”

Yuna terus mengambil telefon di dalam poketnya lalu memanggil seseorang.

“ please datang cepat. Oppa sakit teruk nii”

Hyeri terus menyeka air matanya yang hampir jatuh ke bawah.

Yuna yang masih geram dengan Hyeri terus berkata.

“ kalau jadi apa apa dekat Heeseung, kau akan bertanggungjawab!”

“ sekarang aku nak kau pergi dari sini! Sekarang!!!”

Hyeri yang terkejut dengan kelakuan Yuna, terus menangis. Dia sedih melihat Heeseung.

Heeseung yang masih di atas riba Yuna terus tidak menyedarkan dirinya.

“ oppa?!! Oppa jebal!! Bangun please!!”

Yuna memanggil lagi seseorang yang di telefonnya tadi.

“ PPALI JUSEYO!!! OPPA TAK SEDARKAN DIRINYAA!!!”

Air mata Yuna deras mengalir melihat keadaan Heeseung.

Setelah sampai di bilik mereka, Hyeri terus peluk Irene sambil menangis.

“ Hyeri, wae?”

“ Heeseung masuk hospital”

“ Jinjja??!!”

Di hospital >

Cikgu2 dan kawan semua menunggu doktor. Semua sedang risau akan keadaan Heeseung.
Termasuk Hyeri, Irene dan Sunghoon.

Tiba tiba doktor yang merawat Heeseung keluar.

“ macamane dengan anak murid saya Heeseung, doktor?”

“ oooh. Awak cikgu Heeseung ye. Saya nak awak masuk sekejap ke bilik Heeseung.”

“ baik doktor.”

Di dalam bilik Heeseung.

“ dia okay ke doktor? Ada cedera teruk ke?”

“ saya minta maaf tapi dia dah lupa ingatan. Kecederaan pada tangannya agak lama menyebabkan ia terus merebak ke dalam otak. Jadi Heeseung tak kan ingat apa apa pun buat masa sekarang.”

“ jadi, apa yang saya perlu lakukan sebagai seorang cikgu ye doktor?”

“ saya nasihatkan agar jangan terlalu push dia untuk ingat semua. Bagi dia ingat dengan perlahan. Bagi dia masa untuk mengingati semuanya lagi.”

“ baiklah doktor. Terima kasih sangat sangat.”

Setelah selesai percakapan antara doktor dan cikgu mereka,cikgu pun keluar dari bilik Heeseung.

Yuna terus pergi ke cikgunya.

“ macamane dengan boyfriend saya sir? Dia okay?”

“ sir minta maaf tapi dia dah lupa ingatan.”

Mata Hyeri terus membulat kerana terkejut. Air matanya terus mengalir.

Yuna yang dah geram dengan Hyeri terus menarik rambutnya dengan kuat sekali.

“ NI SEMUA SALAH KAU! KALAU BUKAN DISEBABKAN KAU, HEESEUNG OKAY JE TAU TAK!! KAU PERGI DARI SINI! AKU TAK NAK TENGOK MUKA KAU LAGI!! AKU BENCI KAU!!

Yuna terus menolak Hyeri sehingga jatuh.

“ ackkk.”

Irene pergi ke Yuna dan terus menolaknya.

“ KAU INGAT KAU TU SAPE NAK TOLAK TOLAK ANAK ORANG! EVEN DIA SALAH PUN, KAU TAKDE HAK NAK TOLAK TOLAK DIA!”

Sir yang terkejut dengan tindakan diorang terus memberhentikan pergaduhan mereka.

“ Yuna. Sir tahu kamu risau akan Heeseung tapi tak perlulah tolak Hyeri sampai macam tu. Even dia salah sekali pun, kamu tak boleh tolak dia macam tu.”

“ DAH LAH!”

Yuna meninggalkan diorang. Selepas itu, Hyeri pula keluar dari hospital itu dengan tangisan yang masih belum reda.

“ Yah Hyeri! Tunggu aku!”

Irene berlari mengejar langkah Hyeri yang berlalu pergi.

“ Heeseung, saya minta maaf”



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[OG] 𝑪𝑹𝑼𝑺𝑯. 𝑳𝒆𝒆 𝑯𝒆𝒆𝒔𝒆𝒖𝒏𝒈 ♡︎Where stories live. Discover now