Mikor felébredtem, szörnyű álmom volt. Azt álmodtam, hogy Victort kiengedték a börtönből, és az iskolámba jött. Sajnos amikor körülnéztem, szembesültem vele, hogy ez bizony nem álom volt, hanem a szín tiszta valóság. Mikor Noah meglátta, hogy felébredtem, rögtön a nyakamba ugrott. Noah elmesélte, hogy 1 hónapig voltam kómában, olyan szinten bevertem a fejemet, amikor elájultam. Amikor bejött kivizsgálni az orvos, akkor volt időm gondolkodni, és rájöttem arra, hogy a legjobb fiú barátom egy baromi jó pali, és hogy beleszerettem. Mikor kiment az orvos Adi bejött, és elmesélte nekem, hogy Noah elmondta neki ami történt, és hogy összejöttek Ricsivel, hogy nagyon hiányoztam neki, meg hogy Victort a tanár nem engedte mellém ülni, így marad Adi mellettem.
-Adi, valamit el kell, hogy mondjak neked, mégpedig azt, hogy...-itt vettem egy mély levegőt, majd folytattam- nekem baromira tetszik Noah-mikor ezt kimondtam pont benyitott az illető, így a barátnőm nem tudta kifejezni, hogy milyen boldog, hogy tetszik nekem egy fiú.
-Ema, a szüleidnek sürgősen el kellett utazniuk, de azt üzenik, hogy nállunk fogsz lakni, addig amíg vissza nem jönnek, és hogy a szemét Victortól megvédjele.- Mondta a mondatának utolsó részél elég bnagy dühhel, míg az elejét tök szolidan.- Ja és mindenhova veled megyek, és nem hagylak egyedül!- Mondta nekem, én meg világomat sem tudva feküdtem a korházi ágyban, és az ingyen pudingomat zabáltam.
-Azért a WC-re még mehetek majd egyedül, vagy oda is el szeretnél majd kísérni?-kérdeztem érdeklődően.
-Oda majd Adi megy veled-mondta nevetve, mire mind a hármunkból kitört a nevetés
*TIME SKIP*
4 nap után végre otthon lehetek, és mivel már sokkal jobban vagyok, így a barátnőm Adi el is rángatott magával vásárolni. Nem ellenkeztem, mert nagyon kevés ruhám van, és azik is már kimentek a divatból.
*VÁSÁRLÁS UTÁN*
Elég sok ruhát vettem, hogy elég szép legyen majd a visszatérésem az iskolába. Meg akarom mutatni az embereknek, hogy erős vagyok, mivel Noahnak hála már mindenki tudja mit tett Victor. Victor híressége tönkrement a suliban, így éppen, hogy csak megjött, már el is ment hála az égnek. Gondolatmenetemből anya szakított ki, aki szólt, hogy kész a vacsi, és hogy menjek le enni. A kaja nagyon finom volt, bár még sokat nem tudtam enni, és nem is szabadott. Mikor felmentem a szobámba készültem volna fürdeni, de megcsörrent a telefonom. Nem tudtam ki az, mert ismeretlen volt, de felvettem.
*TELEFON*
-Szia, én Ákos vagyok. Tudod régebben játszottunk GTA-t amikor Noah elment inni.-mondta egy viszonylag mély hang
-Szia, igen tudom-válaszoltam-Mizu?
-Igazáb semmi, csak meg szerettem volna kérdezni, hogy vagy, és hogy holnap jössz-e, mert már hiányol az osztály-mondta, mire én kicsit felnevettem
-Holnap már megyek, és köszönöm sokkal jobban vagyok már!- mondtam határozottan
-Na akkor holnap találkozunk, szia- köszönt el vidáman
-Szia- ismáteltem én is.
*TELEFON VÉGE*
Miután lettetem, elmendtem fürödni, majd hamar el is nyomott az álom, mert nagyon gyorsan elfárdtam ma...
Sziasztok, ez egy nagyon unalmas rész lett, de valahogy be szerettem volna Ákost is hozni a képbe. Szerintetek Ákos és Ema össze jöjjön? Írjátok meg kommentben, hogy ti mit gondoltok, hozom majd a következő részt!
Pusziii <3
ESTÁS LEYENDO
Legjobb barátomba szeretve
RomanceEma vagyok, és a repülőtéren ülve a legjobb barátommal Noah-val beszélgetek. A storyban a részleteket megtudjátok...