Čaptr uan

34 4 4
                                    


PÍP PÍP PÍP!!!!!! Zvoní budík.

Ou shees, zasa nestíham! Zo strapatých vlasov si spravím messy bun, hodím na seba tik tokerské oblečenie (oversized tričko a kraťase cez pol rite) a ponáhľam sa do kúpeľne na rannú hygiénu. Samozrejme na vyučovanie meškám, lebo moja pokožka je dôležitejšia.

Cestou do školy, ako vždy, myslím na mojich rodičov, ktorí zahynuli po útoku kosatiek na ich výletnú loď. Môj nebohý otec sa len trochu naklonil cez zábradie, lebo chcel odfotiť ako letí sardinka do kosatkinej tlamy a skonćil v nej on. Matka bola taká nešťastná, že skočila za ním a na mńa zabudla. Foťák našťastie prežil a teraz je to môj jediný hmotný majetok, lebo moji rodičia minuli celé svoje imanie na jednorazovú vstupenku na loď. Potom som na nafukovacom plameniaku doplávala až k pobrežiu Austrálie, kde som začala nový život.


Ako tak kráčam a prezerám si fotky na mojom foťáčku, zozadu do mńa vrazí nejaký rich super alfa smegzy hybrid bad boy typek. Foťák mi vypadne z ruky a rozbije sa na milióny malilinkých kúsočkov. Začnú mi vlhnúť očné bulvy, ale ten super hot chalan sa len smeje. Otočím sa a zistím, že je to Severus Snape (veľký balič, ale ja nie som jak ostatné dievčatá). Uvedomím si, že sa mi páči, ale aj tak sa na neho oborím.


"T-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-ty-ty-ty-y papľuh! Nemáš kúska citu v tele!"


"Sorry ako, kúpiš si nový."


"N-n-n-n-n-n-n-n-nekúpim! Nemám p-p-p-p-p-prašule a je to moja jediná pamiatka na r-r-r-r-r-r-r-r-r-r-r-r-r-r-rodičov."


S plačom bežím na vécka, kde sa ho snažím opraviť lepidlom na papier. Ale mean girls mi ho zoberú a hodia do koša. Topým sa v slanej vode môjho zúfalstva. Do triedy prídem ako posledná.Na moje prekvapenie po pár sekundách vojde aj Snape. Učiteľka sa na nás pozrie a povie: "Keďźe ste priśli posledný budete robiť spoločný projekt vo dvojici. Názov preojektu je Ako uspieť v živote."


Z nasraným pohľadom zagánim na Snapea. Ten sa ale netvári až tak sklamane.



Never doing this shit again.

every y/n fanfic ever (snape x y/n)Where stories live. Discover now