Obývák byl plný lidí, co se vlnili do rytmu mě neznámé písničky. Prošli jsme okolo až ke skupince kluků. Pár z nich jsem si pamatovala z oslavy v Caffetterii.
,,Nazdar,"přivítal se s nimi Dominik a s každým si dal pěst pěst.
,,Koho si nám to přivedl?"sjede mě pohledem malý brunet.
,,Andělo, tohle je Matěj. Matěji, Anděla."představí nás Dominik.
,,Těší mě."natáhnu k němu ruku.
,,Mě taky."zasměje se mému gestu, ale svojí ruku ke mně taky natáhne a tak si potřeseme.
,,Tohle je Lukáš."představí mi dalšího bruneta. Vlasy má trochu delší a na bradě spoustu vousů.
,,Je to fakt kus."olízne si Lukáš spodní ret při pohledu na mě. Je mi dost nepříjemný a řekla bych, že z nás přátelé nejspíš nebudou.
,,Ani na to nemysli."probodne ho pohledem Dominik a za ramena si mě přitáhne blíž k sobě. Lukáš nad tím jen protočí očima a dál se věnuje Matějovi.
,,Ten byl divný."zašeptám směrem k Dominikovi. Sice už jsme z doslechu, ale jistota je jistota.
,,Od něj se radši drž dál. Rád to zkouší na mladý nezkušený holky."
,,To ty přece taky."nakrčím obočí.
,,Já narozdíl od něj umim rozeznat kamarádky a nikdy bych nic neudělal tak nevinný a čistý holce, jako jsi třeba ty."podívá se mi do očí.
,,To je hezké. Děkuju."cítím, jak červenám a doufám, že to v tom šeru není vidět.
,,Tady máš tu vodu."objeví se vedle mě Pepa se skleničkou v ruce.
,,Děkuju moc."usměju se na něj a převezmu si skleničku.
,,Tak už jsi se seznámila s někym dalšim?"zajímá se.
,,Jo. S Matějem a Lukášem."přikývnu a napiju se průhledné tekutiny.
,,A jéje. Dominik si musel hlídat to svoje?"uchechtne se.
,,Nic neni moje. Jenom Lukáš je prostě kokot a nechci, aby se něco zase posralo."zamručí vytočeně. Jak jako to co je jeho? Moc jsem tomu nerozuměla a jen zmateně přihlížela.
,,Andělo? Andělo. Pojď, musim ti někoho představit."vezme mě za ruku Jakub a táhne mě někam do obýváku.
,,Ahoj, já jsem Dominika."usměje se na mě z gauče hubená bruneta. Má nohy až po krk a postavu jako modelka.
,,Anděla."podám si s ní ruku.
,,Však já vim. Každej tu o tobě mluví. Nová holka v partě je pro všechny senzace."působí na mě vážně mile.
,,Jak jako každý?"moje sociální úzkost zase narůstá při představě, že jsem předmětem konverzací všech přítomných.
,,Jen se neboj. Nic zlýho. Jenom to dobrý."mrkne na mě ,,Chtěla jsem tě hrozně moc poznat. Dominik o tobě básnil celou dobu."
,,O mně? Dominik? Nevěřím."zakroutím hlavou.
,,Ale jo. Myslim, že si budete rozumět. Snaží se ti s tvýma problémama co nejvíc pomoct."mile se na mě pousměje.
,,Upřímně pořád nevím, co si o něm mám myslet. Byl na mě hrozně nepříjemný a najednou se chová hezky."pokrčím rameny.
,,Tak se chová ze začátku ke každý."mávne nad tím rukou.
,,Proč?"nechápu. Začínám zjišťovat, že Dominik má velmi složitou osobnost.
,,To bych ti neměla říkat. Až bude chtít, řekne ti to sám."
,,Kam vůbec zmizel?"začnu se rozhlížet po místnosti a očima hledat kluka, který je oproti ostatním nápadně vyšší. Nikde jsem jo však nespatřila.
,,Asi si třeba odskočil."pokrčí Dominika rameny.
,,Aha. Taky půjdu vyhledat toaletu."omluvím se a vyrazím do chodby. Nenapadlo mě se zeptat, kde je tady koupelna, takže jsem otevřela první dveře, na které jsem narazila. S mojí smůlou se za nimi neskrývala toaleta, ale něčí pokoj. Byl prostorný se střešními okny a dominovala mi velká manželská postel. Všude po policích byly vyskládané různé postavičky z anime. Nebylo tu dvakrát uklizeno. Všude po zemi, stole, židli a posteli se válelo oblečení. Jako by byl takový problém to všechno dát do skříně. Zavrtěla jsem nad tím vším hlavou a chystala se k odchodu, když v tu ránu mě vyrušil něčí hlas.
,,Co tu hledáš?"zeptal se cizinec pobaveně.
,,Hledala jsem koupelnu. Promiň."otočím se čelem k Dominikovi.
,,Jo tak ta tady neni."uchechtne se a poodhalí tak svoje zuby.
,,To jsem si všimla."byla jsem z téhle situace nesvá a tak jsem si prsty žmoulala kraje oblečení. Dominik se nad mým chováním pousmál ještě víc a zavřel za sebou dveře.
,,Nechceš se kouknout na nějakej film?"zeptá se a rozvalí se k sobě na postel i s notebookem v ruce.
,,Když ti nebude vadit moje přítomnost."pokrčím rameny.
,,Nebude."zavrtí pobaveně hlavou a rukou naznačí, abych si sedla vedle něj. Pousměju se a sednu si na místo, kam ukazoval.
,,Myslela jsem, že se jsi spíš typ člověka, co se opije do němoty a ne že budeš sedět u sebe v pokoji s tím největším outsiderem, který vůbec existuje."zavrtím nad tím hlavou.
,,Někdo tě tu musí bavit."pokrčí rameny a uchechtne se.
,,Bavil bys mě i opilý."
,,Když se ztřískam, tak dělam špatný věci a nechci, abys byla jejich svědkem, nebo ti nedej bože něco špatnýho udělal. Dost by mě to mrzelo."
,,Tak to asi bude lepší, když tu zůstaneš semnou."nesměle se pousměju.
,,Co si chceš pustit?"změní téma a začne procházet knihovnu filmů na Netflixu.
,,Titanik,"pokrčím rameny.
,,Děláš si srandu?"uchechtne se a sleduje mojí reakci.
,,Ne. Mám ten film ráda."
,,Já měl na mysli spíš něco akčního, ale jestli chceš tohle, máš to mít."pokrčí rameny.
,,Nebo si můžeme pustit Pretty Woman."navrhuji dál.
,,Prostitutka se zamiluje do zazobanýho týpka? Nuda."zasměje se.
,,Však je to hezký film."nakrčím obočí.
,,Tak dobře. Ale jenom protože jsi host. U tebe doma by bylo po mym."vydechne s rukama ve vzdávajícím se gestu.
,,Děkuju."s vděkem se na něj usměju. Dál už nic neříká a zapne mnou požadovaný film. Ani nevím jak, ale po chvíli se mi podařilo usnout.
AJAJAJ TEĎ PŘIJDOU VÝMLUVY, PROČ JSEM TAK DLOUHO NIC NENAPSALA. ZKRÁTKA JSEM KVŮLI PRÁCI NEMĚLA ČAS, CHUŤ A ANI ENERGII. TUHLE KAPITOLU JSEM SE BĚHEM TOHO SNAŽILA SPLÁCAT DOHROMADY A UPŘÍMNĚ Z NÍ NEJSEM NĚJAK EXTRA NADŠENÁ A NEJRADŠI BYCH JI SMAZALA. JINAK PŘEJU KRÁSNÝ PÁTEK A DOUFÁM, ŽE SE MÁTE KRÁSNĚ A PROMINETE MI TYHLE OHROMNÉ PRODLEVY.
-XOXO
ČTEŠ
Autopilot(fanfikce Nik Tendo)
FanfictionTvoje odlišnosti tvoří tvoje vyjímečnosti. PRVNÍ ČÁST PŘÍBĚHU SE ODEHRÁVÁ V ROCE 2015 A TA DRUHÁ V SOUČASNOSTI OCENĚNÍ: 1# gold - 9.9.2021