2. bölüm

24 2 2
                                    

Herkes çok şaşırmıştı. tanerin gözünden bir damla yaş aktı ve oya'nın yanına gidip sarıldı.
Yaprak : bakıyorumda daha ufaklık gelmeden pabucumuz dama atıldı.
Oya: sen bizim ilk göz agrımızsın, hiç pabucunu dama atarmıyız.
Taner : doktor bey biz şimdi nelere dikkat etmeliyiz.
Doktor : şimdilik herzamanki rutününüze devam edebilirsiniz fazla yorumlamak şartıyla.
Taner: tamam doktor bey.
Doktor : başka sormak istediğiniz bir şey yoksa ben gideyim , hastalarımı fazla bekletmeyeyim.
Taner : tamam doktor bey.
Çete sırasıyla Taner, oya ve yaprağı kutladı.
Oğuz : napıyoruz şimdi.
Oya: biz Taner amcanızla eve geçeriz.
Taner : yaprak şimdi git akşam yemeğine geç kalma sakın.
Yaprak : tamam baba.
Hep birlikte hastanenin kapısının önüne geldiler.Taner ve oya arabalarına binip eve gittiler.
Yaprak : eee biz ne yapicaz.
Sinan: ece'nin Terapisi var oraya gidicem, merve orda sende gel istersen kanka.
Gökhan : olur akşam konuşuruz zaten.
Oğuz : bende iremle bulusucam.
Yaprak : tamam akşam görüşürüz o zaman.
Ali : akşam yemeğini ailelerinize söylemeyi unutmayın.
Ali: bi biz kaldık biz napalım.
Yaprak : bizim gittiğimiz kafenin biraz ilerisinde bir park yapıldı. Çok güzel oraya gidelim mi?
Ali : olur uzun zaman oldu zaten birlikte vakit geçirmeyeli. Özledim seni.
Yaprak : bende özledim seni ama ben sana nasıl davranıcagımı bilmiyorum.
Ali : yaprak ne demek o , eskiden nasıl davranıyorsan şimdide öyle davranıcaksın. Simdinin eskiden tek farkı duygularımı bilmen , bunun bi önemi yok sen nasıl istiyorsan öyle olucak.
Yaprak : ne istediğimi bilmiyorum ama.
Ali : herşeyi akışına bırakalım bence.
Yaprak : tamam
Aliyle yaprak birlikte parka gittiler. Parkta yaklaşık 1,5 saat kadar durdular ve akşam yemeği için markete malzeme almaya gittiler. Alışverişleri bittikten sonra alinin evine gittiler. Eve geldiklerinde ali cebinden anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı.
Ela: oğlum sen mi geldin?
Ali : evet anne gelirken yanımda çok sevdiğin birinide getirdim.
Aligil yiyecekleri buzdolabına yerleştirmek için mutfaga gittiler, ela oturduğu koltuktan kalkıp aligilin yanına gitti.
Ela: hosgeldin yaprakcım nasılsın.
Yaprak : iyiyim ela teyze siz nasılsınız.
Ela : iyiyim bende.
Ali : anne akşam yemeğini bizimkiler ve aileleri gelicek. O kadar olay atlattık hem o yüzden hemde yaprağın minik kardeşinin olacagını kutlamak için.
Ela : oya hamile mi!😰
Yaprak : evet bizde daha bugün öğrendik.
Ela : tebrik ederim canım senin çok iyi bir abla olacağına eminim.
Yaprak : teşekkür ederim hocam.
Ali : güzel hanımefendiler muhabbetiniz bittiyse yemekleri yapmaya başlayalım yoksa aç kalıcaz.
Ela: tamam paşa hazretleri hemen başlıyoruz.dedi ve kapı açıldı gelen tekindi.
Tekin: ben geldim hayatım.
Ela : hoşgeldin canım bak kimler var burda.
Tekin mutfaga geldi ve aliyi karşısında görünce çok şaşırdı.
Tekin: oğlum ne zaman geldin sen , gelicegini haber verseydin annenle birlikte almaya gelirdim seni. Yaprakcım sende hosgeldin.
Ali : yeni geldim baba size süpriz yapmak istedim.
Ela : aşkım biliyormusun oya hamileymis.
Tekin : ciddi misiniz?
Yaprak : evet Tekin amca.
Tekin: bizimde aliye bir kardes yapma zamanımız geldi bence.
Ela'nın yanakları kızardı.
Ela: aşkım çocukların yanında böyle şeyler konuşmasak mı!!😠😠
Ali ve yaprak Tekin gilin bu hallerine güldüler ve yemek yapma işine koyuldular , bir iki dakika sonra Tekin ve elada yardım ettiler. Yemek hazırlığı bittikten kısa bir süre sonra kapı çaldı. Ali ve yaprak kapıyı açmaya gittiler, gelen zeliş , Oğuz, ece ve Sinan gelmişti.
Ali : hosgeldiniz gelinsene içeriye.
Zeliş: asıl sen hosgeldin ali hiç haberde vermiyosun.
Ali : süpriz yapmak istedim zeliş teyze. Sinan annengil gelmiycekmi?
Sinan : yok kardeşim ece'nin babasıyla birlikte geliceklermiş.
Ali : tamam kardeşim.
Hep birlikte içeri gectiler geriye kalan kişilerde gelince hep birlikte yemek masasına oturdular. Sohbet ederek yemeklerini bitirdiler. Ali ile yaprak masayı toparlarken merve çayları yaptı. Koltuğa oturdular.
Taner : ee ali bu yıl okula gidemedin derslerde baya geride kaldın napicaksin.
Yaprak : ben yardım ederim.
Taner : kızım senin aliye yardım edebilmek için önce derslerinin iyi olması lazım.
Yaprak : baba ya!!😠😠
Oya : yaprak hiç babana kızma baban haklı bu aralar dersleri çok saldin yakinda üniversite sınavları var.
Ali : korkma oya teyze biz hep birlikte çalışıp derslerimizi düzelticem.
Oya : tamam oğlum zaten bizim kızın hakkından bi sen gelirsin.
Hep birlikte güldüler.
Yaprak : anne ya dalga geçme sene kardındaki cimcimeninde dersleri kötü olursa görürsün.
Oya : tamam annem şaka yaptım.
O konudan bu konuya atarken saat 23,30 olmustu. Oya esnemeye başladı, Taner saatine baktığında saatin 23,30 olduğunu faketti.
Taner : saat baya geç olmuş biz kalkalim artık.
Ela :tamam zaten yarın çocukların okulu var.
Herkes evlerine gittiler ve uyudular.
---------Yaprağın ağzından ----------------
Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyanmama rağmen çok mutluydum çünkü hem ali geldi hemde abla oluyordum aslında abla olacağım için çok heyecanlıyım ama bi o kadarda endişelerim var.
Annemin sesiyle kendime geldim ve hemen hazırlandım aşağıya indim önce mutfakta annemin yanagindan kocaman öptüm ve Günaydın Kraliçem dedim sonra annemin karnından öptüm ve Günaydın ufaklık dedim annemde bana Günaydın kızım dedi. Sonra masada gaza okuyan babamın yanına gidip onuda yanağına öptüm ve Günaydın babacığım dedim ve masaya oturdum.
Taner : Günaydın yaprak bakıyorumda sabah sabah bi enerjiksin .
Yaprak : her zamanki halim baba. Dedi ve birlikte güzelce kahvaltilarini yaptılar. Yaprak okula gitmek için yola çıktı, okula geldiğinde Sinan hariç herkes vardı. Cetenin yanına gitti.
Yaprak : Günaydın çocuklar
Ali : Günaydın yaprak dedi sonra sırayla hepsi yaprağa Günaydın dedi. Yaprak : Sinan nerde
Gökhan : ece'nin yanına gidicekti ondan sonra gelecekti okula birazdan burda olur.
Yaprak : tamam gokkusum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4n1k ilk aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin