"Aki"
Urăsc când lumea vrea să fac streamuri. Măcar pot să mă întrețin în modul ăsta.
Iau un halat din dulap și mă îndrept spre baie. Îmi dau pantalonii și lenjeria intimă jos, apoi intru în cadă. Oftez scurt și dau drumul la apă.
Mă mir cum de nu a aflat cineva de chestia asta. Cea mai mare teamă a mea este să afle Jay. Nu a ezita să spună tuturor.
Aburii își fac prezența, iar momentul meu de relaxare începe.
~...~
Nu apuc să mă așez în pat, căci primesc un apel de la Jay. Îi răspund rapid și duc telefonul la ureche.
–Știu ce faci.. Nu cred că lumea o să te mai creadă îngeraș după ce o să afle.
–Vrei bani? Sau poate... un telefon scump? O mașină?! Orice!
–Ahh.. Nu vreau lucruri de genul.. Vorbim mâine în spatele școlii, după chimie. Să nu dea sfântul să nu vii sau să refuzi ce-ți cer. O să regreți amarnic.
Îmi închide în nas. Am început ușor să plâng, strângând telefonul în mână. M-am pus la somn, gândindu-mă că totul o să fie bine.
~...~
Mă trezesc din vina soarelui. Nu am putut dormi mai deloc. Mă ridic și mă duc la baie.
Îmi ascund cearcănele și mă dau cu roz prin obraji ca să nu se vadă că nu am dormit. Mă spăl rapid pe dinți și îmi aleg haine.
Alerg până la liceu pentru că am pierdut autobuzul din nou. Ajuns acolo, Iau stătea la intrare, cu țigara în gură. Se uită la mine superior, oftează ușor dramatic și pleacă.
M-am mușcat ușor de buză și am mers spre clasă. M-am așezat în bancă și am început să citesc.
Orele au trecut destul de rapid. Mă îndrept încet spre locul în care trebuia să mă văd cu Jay. Chiar sunt dispus să fac orice ca să nu se afle.
Când am ajuns, acesta stingea o țigară cu piciorul. S-a uitat la mine și a zâmbit pervers. M-am apropiat ușor de el.
Buzele sale erau aproape de urechea mea.
–Ceea ce vreau...? Orice zici... Ei bine.. eu vreau sex.
Am înghețat. M-am dat mai în spate, doar ca să văd că zâmbetul nu îi pierise.
–Dar... eu...
–Ai zis orice. Până la urmă, cu asta te ocupi.
–Sunt puțin diferite!
–Diseară la 6 sau spun tuturor!
Acesta plecă, lăsându-mă șocat. M-am uitat la ceas și am văzut că este 5.
~...~
Este ora șase și 12 minute. Am doar un halat pe mine și încă îl aștept.
Cineva bate în ușă. Mă ridic greu și deschid ușa.
–Ai întârziat. I-am dat eu de înțeles.
–Era coadă la magazin.
–Ce ai luat?
–Prezervative. Spune el, și îmi pune cutia în față, în timp ce o agită puțin.
–Mhm. Intră o dată.
Acesta intră, iar primul lucru pe care îl face este să își dea tricoul jos. S-a așezat pe pat, trăgându-mă de cordonul halatului. Acesta se desface, lăsându-mi la iveală corpul gol.
–Ah.. credeam că am ce da jos de pe tine.. Se plânge el.
–Cu cât terminăm mai repede, cu atât mai bine.
–Tu credeai că o să țină cât vrei tu? Spuse el, aproape râzând.
Am oftat și m-am așezat ușor pe masculinitatea sa. Acesta mă sărută erotic, având una dintre palme pe obrazul meu.
Mă ajută să dau halatul jos, coborând cu buzele la gâtul meu. Îmi ridică puțin fundul și își desface pantalonii. Am rămas înghețat. Avea penisul imens, nici nu știu dacă o să încapă...
–Nu pot..
–Oh haide... cu ăsta te ocupi până la urmă.. Nu cred că ai vrea să se afle...
–Fie... ai câștigat... fă-o odată.
Acesta zâmbește învingător. Își scoate ușor masculinitatea și o introduce puțin câte puțin în anusul meu. Durea ca naiba, fapt care mă făcu să țip.
Mă sărută ușor și tandru, probabil ca să mă facă să prind încredere.
Gemeam mult, iar pe măsură ce se mișca, simțeam că nu mai pot.
–Te rog... oprește-te...
–De ce, hm? Te-ai supărat? Întreabă el, batjocoritor.
Îmi las capul pe spate și văd negru în fața ochilor.
CITEȘTI
Naughty Secret (BxB)
Roman d'amourUn dependent de conținut porno îți află mica carieră. Îl lași să scape ieftin? Normal că nu. Aki pare inocent și lipsit de păcate, însă totul se schimbă când Jay îi află micul job murdar și păcătos.