Odpovědi 2.0

98 12 22
                                    

Jak jsi reagoval na to, že tě zabil tvůj strejda? No bylo mi to jedno. Byl jsem mrtvy. Ale ted mi to nevadi, protože on tehdy nevedel ze je muj strejda.
Jaký je to být po smrti? Bajecne. Jen mi chybi ten skvely pocit, vždy když jsem sel srat no.“ odpovedel apaticky Džejms.

Koho nejvíc miluješ? Džejmse, Lily nebo Heryho? Nedovedu rict koho z nich mam radsi, mam rad vsechny. Na Džejmsovi se mi libilo, ze byl ke mne vždy tak hruby. Lily ke mně byla zase vždy hrozne hodna a to se mi taky libilo. Ale na Herym je nejlepsi to, ze konecne muszu ja sikanovat nekoho, kdo si to naprosto nechava libit. Konecne jsem ja ten tyran! Muhahaha!“ smál se Snejp dábelsky chychot.

Drak zrovna ukusoval krysam nozicky, když si vsimnul dopisu. Cetl otazky. „Máš rád Draky? Chtěl bys nějakého domů? Draci jsou hrozný, smrdí a vždy mi vsechno sezerou. Naprosto chapu, proc me naší pomenovali Drak. Taky jim vždy vsechno sezeru. Jako maly jsem pry dokonce malem sezral mamu. Chtěl bys nějakého domů? Rozhodne ne! Musel bych ho snist!
Miluješ Heryho? Rozhodne ne. Ale chtel bych, aby on miloval mne!
Nechceš se zabít? No prosim?! Ja jsem jediny normalni clovek na tyhle skole! Jsem bajecny a nejlepsi… spolu s mym otcem, ovšem.
Víš o tom, že jsi velká konkurence pro Adolfa? Jsi totiž mnohem víc rasistický než on… To je lez jako vez. Ja nejsem vetsi rasista nez Adolf. To ze jsem vetsi arijec nez on, neznamena ze jsem vetsi rasista!! Jsem pro nej konkurence leda tak v predavani kvalitnejsiho genetickeho materialu a hlavne mam obe varlata funkcni, narozdil od nej! Jak mam ale byt konkurenci pro nekoho mrtveho?
Máš nějakou tu girlfriendku? Ne. Ja mam jen grilfriendku. Spolu s ni chodim grilovat. Je bajecna! Umi vařiť nejlíp ze všech na svjete!
Jsi vážně můj synovec? A kdo se jako pta? Ja mam hromadu tetů a strýc!
Chtěl bys být znásilněn Serverusem Snejpem? Chtel, ale to by potom nebylo znasilneni!
Znásilnil tě někdy Albínus? Ne. On nemá rad lidi ze Zimolezu. Proto jsem tam tolik chtel. Byla to rada, kterou mi dal otec. Chtel jsem pratelsky pomoct i Herymu, ale ten si nedal rict a skoncil v Nebylvýru, takze Bumbalovi neunikl.
Máš rád tetu Andy? Ne, je to trubka pitoma. Vzdy mi dava nevyzadane rady. Je otravna a mysli si o sobe jak není uzasna.
Máš rád tetu Bellu? Tu mrchu? Ani omylem! Jednou prisla a sezrala mi krecka! Jako jednohubku! Ona je hrozne prase. A ten jeji pistivy hlas. Rekl jsem ji, ze me sere. Ted se mi radsi vyhyba. Ale někdo rikal, ze je pry ve vezeni. To ma za toho krecka!
Máš rád tetu mě? Ne. Nemam rad zadne tety. Ani kazy ani libuše.
Chceš spáchat sebevraždu? Ne, nejsem idiot. Ať se zabijeji jini, třeba blbci, aspoň mě nikdo nebude otravovat.
Co cítíš k Potratovi? Je to bajecny kamarad, ale nemá me moc rad. Byl jsem na nej dlouho nastvany, když mi řekl, ze smrdim. Ja mu prece nikdy nerekl, ze je osklivy, hloupy, smradlavy vic nez Hagridovy trenky a celkove nesnesitelny.“

Lucijus si zrovna cesal vlasy a vtiral si do nich vlasovou masku.
Chtel bys mít za BFF někoho jiného než Voldemrda? Voldemrd je docela dobry nejlepsi kamarad. Ale kdybych mohl menit, tak bych nevahal. I ten jeho bratr mi byl sympatictejsi. Vzdyt Voldemrd nemá ani poradny plan na to, co delat se smudlama! To Adolf byl daleko lepsi v planovani. S nim by se urcite nestalo, ze bychom při stanovani zapomneli stan, deky i kondomy! Voldemrd je hrozne neschopny. Ale jako kamarad ho v tom prece nemuzu nechat samotnyho, musim mu pomahat.
Chtel bys psa? Chutnaji mi vic kocky.
Koho bys chtel znásilnit? Džíny.
Znásilnil tě za dob tvého studování Albínus? Ne, byl jsem totiž v Zimolezu, tam jsem byl v bezpeci. Ten starej astmatik nechce totiž chodit do sklepa!
Jaký šampon používáš? Pozivam hermankovy sampon.
Skákal jsi někdy z okna? Jasne, vždy když Narcisa chce abych umyl nadobi.
Podváděl jsi někdy Cissy? Ovsem, při kazde prilezitosti! Ale ona me taky.
Máš rád Draka? Jakby ne. Je to moje nejpovedenejsi spermie. Akorat neumi litat, coz jsem ocekaval, ze Drak by mel umet.“

jak vypálit... BRADAVICEKde žijí příběhy. Začni objevovat