Treti trida

90 10 19
                                    

Hery stal na nastupisti. "Hele Rone, proc je to nastupiste devet a tri ctvrte, kdyz ten sloupek je presne v polovine mezi nastupistema a ne ve trech stvrtinach?"

"Dej mi pokoj se zlomkama, blbecku, se na to zeptej radsi svyho kamarada Draka, kdyz jsi s nim travil cele leto!"

"Ale to neni pravda, ja byl cele leto ve skole... na doucovani z chemie! Az na posledni tyden jsem mohl navstivit sveho neboheheho pohledneho prastryce!" krikl Hery a skocil pod vlak.

Hery byl tak nastvany, ze pul hodiny brecel na zachode ve vlaku a pozoroval jak jeho hovinka padaji na koleje. Potom si sel sednou do kupe k Drakovi a jeho dalsim dvema kakamaradum. 

"Hery! Vis ze z vezeni v Sírii utekl nebezpecny siriovy vrah Sirius Blek?" Ptali se vsichni Heryho.

"Jasne ze to vim, on byl jeden z mnoha milencu meho otce!" rekl nabrucene Hery.

"A kdo jeste byl milencem tveho otce?" rekl posmesne zahadny muz ve spinavem a poblitem bezdomoveckem kabatu. 

"No vy treba taky, pane Lupíne Lupínku!" rekl Hery a vsichni jeho kakamaradi ze Zimolezu se zacali smat tomu, jak hezky toho chlapa. On s placem vybehl z kupe a sel do jineho kupe, ale nejdriv brecel na zachode. A Hery mel radost. Konecne chapal, co vsichni ze Zimolezu vidi na tom, kdyz nekoho muzou sikanovat. A najednou poprve litoval, ze neni taky v Zimolezu. Ale uz mel plan. Pujde za reditelem Albínusem Bumbalem a presvedci ho, aby ho prerodil do Zimolezu! On mel totiz Albinus pro Heryho slabost... a Hery uz vedel, jak si u Bumbala prosadit svou!

Ale najednou do vlaku vlitly nejake prizraky, pry mozkomorove. Vsichni byli v haji, na vsechny pusobila moc mozkomoru, jen Hery byl v pohode. Nemel totiz zadny mozek, tak ti mozkomorove nemeli co morit. 

jak vypálit... BRADAVICEKde žijí příběhy. Začni objevovat