Z pohledu Lee:
Vzbudila jsem se za nepříjemného zvuku budíku. ,,Ó bože, zase je pondělí." Líně jsem se vyhrabala z postele a dosourala se do koupelny. Sundala jsem si šedé tdiko a barevné kratase, ve kterych spím, a vlezla si do sprchy. Horké kapky vody mě příjemně probudily. Do ruky jsem si vymáčkla svuj oblíbený sampon na vlasy s vuni broskve a umyla si vlasy. Pěnu jsem důkladně oplachla a vylezla ze sprchy. Zabalila jsem se do osušky a šla si do pokoje pro oblečení. Vzala jsem si černé džíny, černé spodní prádlo a roztrhane bílé tilko. Oblekla jsem se, vyfenovala vlasy a jemně navlnila. Dala jsem si rasenku, make-up a tuzku na oči. Podivala jsem se na sebe do zrcadla a zkontrolovala se. Cely outfit jsem doplnila náhrdelníkem, brylemi proti slunci, náušnicemi a naramkem. Vzala jsem ssi kabelku a nahazela do ni věci na dnešek do školy. Šla jsem dolu na snídani. Jako obvykle jsem si vzala palacinky s nutelou. Teta uz byla v praci a tak jsem dojedla, uklidila talířek do myčky, obula si své černé kotnikove boty na podpatku a vysla z domu. Zamkla jsem za sebou a šla na autobus. Na zastávce jsem se potkala s Justinem. Jako obvykle na mě čekal.,,Ahoj" pozdravila jsem ho. ,,Čau opozdilče." rekl a usmal se na mě tz im jeho rostackym úsměvem. Nic jineho mi, ale už nestihl říct, protože prijel autobus.
Ve škole jsem se s Justinem rozloučilaa šla si pro veci do skříňky. Prvni hodinu je chemie. ,,A hele mutantka přišla a nemá s sebou svýho hlídaciho psa."řekla má spolužačka Samantha. Ona a její parta mě nesnášejí ze všech nejvic. Protocila jsem oci, zavřela skříňku a odpověděla jí. ,,Radši budu mutant než blbá přepudrovaná barbie." usmála jsem se na ni svým falešným úsměvem a několik lidí na chodbě se zasmalo. Slaw jsem do třídy rovnou skrz tu partu idiotů. Sedla jsem si dozadu na sve misto a čekala ne učitele. Prikticky celou hodinu jsem nevnimala co říká a přemýšlela , ned svýma problemama. Vyrušil mě až příchod ředitele a nějakého noveho kluka.,,Třído, tohle je váš novy spolužák Sean Corner." řekl a ukázal nakluka vedle sebe. Byl hezký. Měl černé vlasy a pronikavé modre oči. Všechny holky vzdychly a kluci po nem hodili jen nenávistný pohled. On si jich ale nevšímal a dal se dival jen na mě. Ja ho ignorovala. Určitě to bude jen další namyslenej frajirek. Šel se posadit vedle mě, protoze nikde jinde nebylo volne místo. Zbytek hodiny uběhl celkem rychle.
Na konci dne jsem se sešla s Justinem a společně šli na autobus.
Z pohledu Seana:Určitě je to ona, hned jak sem vešel do třídy jsem ji tam uviděl, seděla vzadu a ignorovala mě. Musím ji jen přesvědčit že jsem stejny jako ona a dovest ji k Peterovi.
Tak je tu nova část nad touhle jsem se pořádně vztekla. Začátky jsou vždy těžký no.:-D Snad se bude , ale líbit. Další tu bude v pátek.
ČTEŠ
Trochu jiná
FanfictionPříběh o dívce jiné než ostatní a přesto výjimečné, která dokáže zachránit cely svět. Tento příběh ukazuje že být odlišný není pohroma, ale naopak velká výhoda. Tak, kdo chce být kopie, když může být originál, v už tak dost stejném světě. Nebo to j...