7.kapitola

195 16 9
                                    

Věnováno: Stella602
Za povzbudivé komentáře.

O 2 dny později:
Lee:
,, Mami já vím že je to narychlo, ale snaž se to pochopit." vysvětlovala jsem mamce asi po sté. ,, Já vím zlatíčko, bude mi bez tebe smutno. A zabalila sis všechno? Nechybí ti nic?" ,, Ne neboj mám všechno a už musím jít." Obula jsem se a vyšla z domu. Došla jsem na konec ulice a on už tam byl. Přišla jsem k jeho autu a zaklepala na okno. ,,Ahoj" pozdravil mě Sean a šel mi otevřít kufr. Dala jsem tam svou tašku a šla si sednout do auta. Mlčky jsme vyjeli. Oba jsme byli zabrání do svých vlastních myšlenek. Asi po 10 min. jízdy na mě promluvil. ,,Měl bych ti asi říct, co od toho očekávat." Začal. ,,Takže v táboře je asi 75 lidí, jako já. Není to moc, ale v ostatních táborech je jich asi stejně. Většinou tam jsou kluci. Výcvik je velmi náročný, a proto jich je tak málo. Začíná se už v 10 letech, když se u tebe projeví známky zvířecích genů. Pokoje jsou po 5 lidech a máte tam sprchu a záchod. Spí se pohromadě, kluci s holkama." dokončil svůj monolog a položil mi otázku. ,,Už jsi se někdy přeměnila?" ,,No... jo, párkrát." odpověděla jsem. ,,To je dobře, alespoň základ máš." Potom už se mnou nemluvil, jen občas se na něco zeptal. Po asi 8 hodinách jízdy zastavil u lesa. Vystoupila jsem vzala si tašku a šla za ním. ,,Je to asi 30 min. chůze." řekl. Po půl hodině jsme došli na obrovskou mýtinu. Byly tam stromy spojené lany, chatky, překážky a spousta lidí. Došli jsme až k největší chatce a Sean zaklepal. Za chvilku vyšel postarší pán a ještě jeden mladší, moc se mi nelíbil. Ten starší si nás prohlížel a nepříjemně dlouho se díval na mě. ,,To je ona?" zeptal se a přitom ze mě nespouštěl oči. ,,Jo" odpověděl nezaujatě. ,, Jak se jmenuješ?" zeptal se mě. ,,Charley Tsinoulisová." odpověděla jsem. ,,A kolik ti je?" ,,16" ,,Dobře, Seane ubytuj ji, dej jí oblečení a za 20 min. ji čekám tady." řekl Seanovi a odešl zpátky. ,,Tak pojď." řekl mi a odvedl mě do jedné z chatek. ,,To byl Peter a Nick." odpověděl na mou nevyslovenou otázku. Otevřel dveře a nechal mě vstoupit. Šla jsem k volné posteli. ,,Tady máš oblečení." podal mi ho a odešel. Vzala jsem si ho a šla do koupelny se převléct. Oblékla jsem se, udělala culík a šla za Seanem ven. Společně jsme došli k nedaleké místu v lese. Tam na nás čekal Peter. Když mě tam Sean dovedl odešel a nechal nás tam samotné. ,,Tak teď mi ukaž co umíš. Přeměn se v něco. Třeba v kočku." řekl a čekal. Chvíli jsem přemýšlela jak , ale pak jsem si vzpomněla. Myslela jsem na kočku a na to jak se v ní měním. Podařilo se to a ze mě byla kočka. Byl docela překvapený a i potěšený. Pak řekl ať se přeměním zpět.
Peter:
Byl jsem docela překvapen. Byla hezčí než jsem čekal. Pak se přeměnila v kočku. Docela mě překvapila i potěšila že to zvládla poměrně rychle. Ale ještě se musí učit.
Tak lidičky máte tu další část. Dnes se mi chtělo psát. Máte tam ukrytou jednu věc, která bude důležitá do příštích kapitol. Najdete ji? A další kapitola bude za 10 vote a 5 komentářů. Jinak prosím pokud máte nějaké dotazy nebo připomínky napište mi a vám ráda odpovím. Jinak v galerii máte to oblečení co dostala.Miluju vás.
*M@rť@*

Trochu jináKde žijí příběhy. Začni objevovat