Telefonumun sesiyle gözlerimi açtım. Arayan Can' dı .Dün gece olanlar aklıma gelince açmadım. Can' a karşı bir şeyler hissediyordum. Ona duyduğum aşk değildi. Ama dün Can beni öpecekken gözümün önüne gelen buz mavisi gözler Can'dan uzaklaşmamı sağlamıştı. Bunları düşünmemin için bir önemi yoktu. Haftaya okullar açıldığı için oyun da başlayacaktı.Düşüncelerimden uzaklaşmak için kitap aldim ve okumaya başladim.Bir süre sonra kapım tıklandı ve içeriye Can girdi.
-Can lütfen konuşmak istemiyorum .
-Umay dinle lütfen. Bir anda oldu . Affet beni.
- Bir anda oldu demek.Çık şimdi konuşmak istemiyorum.
- Şimdi gidiyorum ama tekrar konuşacağız. dedi ve gitti. Can'ı affetmeli miydim bilmiyorum. Bunları düşünmek istemedim ve günün geri kalanını yabancı dizi izleyerek geçirdim.
---------------------- 1 hafta sonra-------------------
Alarmın iğrenç sesi ile uyandım. Bugün okul vardı ve oyunun başlaması yakındı. Kısa bir duş alıp üstümü giydim, kahvaltımı yapıp evden çıktım. Okula geldiğimde telefonum çalmaya başladı. Arayan numara rehberimde kayıtlı değildi.
- Efendim
- Umay benim Barış nasılsın?
- Iyiyim şaşırdım biraz.
-Seni özledim yakın zamanda görüşeceğiz. diyecek bir şeyim olmadığı için
-Şimdi kapatmam lazım sonra görüşürüz. dedim ve kapattım arkamı döndüğümde sert bir şeye çarptım. Telefonum yere düşüp parçalara ayrılırken kafamı kaldırdığımda o buz mavisi gözleri görmem hem heyecanlanmama hemde şok geçirmeme neden olmuştu. Aynı zamanda kafamda acıyordu. Ne kadar sert bir şeyse.
-Sakarlık yapmadan duramıyorsun ki.Her karşılaşmamız böyle mi olacak küçük sakar.diyerek parçalara ayrılmış telefonumu topladı.
- Sen nerden çıktın?Ayrıca ben sakar değilim. Her seferinde dibimde duruyorsun.
- Ben burada okuyorum asıl sen ne yapıyorsun? Benimi takip ediyorsun yoksa?
- Ne takip edeceğim seni be. Bende burda okuyorum ver telefonuma gideceğim diyerek telefonumu almak için resmen üzerine atladım .O da geri çekilince düşüyordum fakat belimden çekerek kendine yakınlaştırdı.Kafamı kaldırdım. Aramızda çok az bi mesafe vardı.Gözleri o kadar etkileyiciydi ki.Beni tutmasa düşerdim o derece. Sonra gözüm dudaklarına kaydı. Dudakları dolgun ve güzeldi. Bu çocuk cidden çok seksiydi. Ne diyorum ben kendime gelmeliydim. Daha çok yaklaştı ve o muhteşem dudaklar kulağıma gelerek aralandı.
- Telefonunu almak istiyorsan bu akşam 9 da ilk karşılaştığımız bara gel dedi boynuma bir öpücük kondurdu. Boynum yanıyordu resmen. Çekildi tam arkasına dönmüştü ki
- Daha ismini bile bilmiyorum seninle neden buluşacakmışım?
- İsmim Acar.Telefonunu almak istiyorsan gelirsin Umay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANSIZ
Teen FictionGenç kız babasının zorlaması üzerine bir oyuna bulaştı. Oyunun sonuna kadar sürdürebilecek miydi? Peki oyuna mi devam edecekti yoksa aşkının peşinden mi gidecekti?