*După ore*
Au plecat toti acasa. N/t a ajuns si tot restul zilei ai zimbit necontrolat. Jungkook a ajuns și el acasă, băieții îl așteptau. Când era gata mâncarea Jin îi cheamă pe toți la masa
Suga: În sfirsit putem mânca. Ce ți-a luat asa mult cu mâncarea?
Jin: Taci și mănâncă.
J-hope: Jin, ai gătit mai bun ca niciodată, nu știu care e motivul, ca am fost prea înfometat sau nu stiu.
Suga: Am spus eu ca de data asta i-a luat mai mult sa gătească.
Jimin: Asta contează acum? Mănâncă dacă iti este foame.
Tae: Da, după cum zbierai prin toată casa ca iti este foame îmi parea ca o sa înghiți mâncarea cu tot cu farfurie.
RM: Gata nu va mai certați. Jungkook cum a fost la scoala?
Jk: A fost chiar bine.
Jimin: Faza asta-i noua. Cum de a fost bine la scoala?
J-hope: Ma întrebam și eu cum de a venit cu zâmbetul pe buze acasa. Asa fericit nu te-am văzut niciodată.
Jk: Nu e nimic diferit.
Tae: Cum nu e nimic diferit. Întotdeauna veneai acasă tot zimbind, nu știu de ce, pentru ca te bucuri ca vii acasă sau pentru ca pur și simplu asa ești tu.
Jin: Nu cumva te-ai îndrăgostit?Jk: Eu?! Nu am ce face? M-am plictisit de viata?
Suga: Nu de asta, dar chiar asa de fericit nu ai venit vreodată acasă.
RM: Ba nesimțiților, nu intimidați băiatul. Chiar și dacă ar fi îndrăgostit, e viata lui, ce va băgați voi? Are și el o virsta, mai ales acum ca e adolescent e normal sa se îndrăgostească
Jk: Nu m-am îndrăgostit
Baietii: Ok
《Între timp la fetele din România》
Gloria: Fetelor mi-e dor de N/t.
Fetele: Și noua ne este foarte dor de ea.
Arina: Când sa mergem și noi?
Denisa: M-am uitat cu o ora în urma la zborurile ce plec spre Coreea. Nu este niciun zbor disponibil. Toate zborurile care plecau spre Coreea acum au alte destinații.
Melisa: Și cum facem?
Aria: Nu stiu cum facem, dar trebuie sa facem și imposibilul ca să ajungem și noi acolo ca să o intilnim pe N/t și pe cei din BTS.
Arina: Uitati cum facem. Mai urmărim site-urile sa vedem dacă apar zboruri care duc spre Coreea, cind apar, primele bilete în primul avion sunt ale noastre. Ce ziceți?Fetele: Bine, asa facem
Narcisa: Fetelor ma suna N/t!
Denisa&Arina: Doamne de cind nu am auzit.o, ce mai aștepți? Raspunde
~N/t pov~
După scoala, ma duc acasă cu zâmbetul pe buze pentru ca mi-am întâlnit unul dintre cântăretii preferati.
Ajung acasă, îmi era foarte dor de fete, asa ca le-am sunat, cu dorul meu față de ele am uitat și sa maninc, deși la ultima ora credeam ca mor de foame.
Vad ca îmi răspund și începem toate sa tipam cind ne vedem.
N/t: Fetelor îmi e asa dor de voi, ce ati mai făcut?
Narcisa: N/t și noua ne e foarte dor de tine, chiar acum vorbeam despre tine și de turele cu avionul în Coreea.
N/t: Ați mai cumpărat bilete?
CITEȘTI
La un pas de a recunoaște || JJK
FanfictionN/t este o fată de 17 ani ce vine din România. Are încă 6 prietene care îi sunt alături mereu. Din păcate, N/t nu mai are încredere în oameni din cauza fostului ei iubit, exceptând prietenele sale. Citiți cartea și ve-ti afla mai multe despre N/t și...