a kezdet

16 4 18
                                    

Történetünk Invicta városában kezdődik, pontosabban a királyi palotában hol legfiatalabb főhősünk Hailee a bál előkészületeiben segít mosolyogva a cselédeknek.

Hailee különleges egy leányzó, már csak azért is mert a király védelme alatt áll. Hailee mindig próbálja kihozni magából a legjobbat, és próbál megfelelni a királynak azaz Tom-nak. Ám a király nem érdemli meg ezt a hatalmas nagy szeretetet amit ez a fiatal leány add neki nap mint nap. Ahogy a mondás is mondja a szerelem elvakit. De erről majd csak később...

-Kisaszony! A terítő milyen színű legyen smarag zöld, fehér, vagy krémszínű?

-Melyik fajta váza legyen a virágos mintás, vagy a sima fehér?

-Milyen virágok legyenek a vázákba törpe liliom, szarkaláb, jácint? - veszik körbe a cselédek Hailee-t.

-Öm.. hát legyen a smaragd zöld terítő, a fehér vázák legyenek, és legyen szarkaláb a vázákban! - feleli határozottan mosolyogva Hailee, amit rögtön meg is bánt mikor megérezte a király szúrós tekintetét a háta mögött.

-Legyen krémszínű terítő, és fekete liliom! - utasítja a király a cselédeket, akik meghajoltak és el is mentek - Tudod, hogy utálom a zöldet. - ál hailee mellé.

-Igen tudod jól, de te mégis azt választottad! - jelent meg Liliana, és kezdett el okoskodni - Igazán figyelhetnél arra amit beszélsz. - oktatja ki Liliana Hailee-t, mire a király nem tetszően nézett Liliana-ra.

Liliana a király húga, aki sosem kedvelte Hailee-t. Sőt tiszta szívből utálja mindig is mivel úgy érzi, hogy Hailee elveszi tőle a bátyját. Ám Hailee ennek ellenére is nővéreként szereti Liliana-t.

Tom észre vette Hailee rossz kedvét, oda lépet elé és felemelte Hailee fejét az állánál fogva.

-Ugye tudod, hogy milyen fontos vagy számomra? - kérdi a király mire Hailee válaszul csak egy mosolyt eröltetve az arcára bólint egyet, ezután Tom félre ál nézelődni a terembe ami már majdnem készen van a bálra.

Taylor Hailee testőre mindezt szótlanul végignézte, majd mikor meglátta Hailee szomorú arcát oda lépett az ifjú lányhoz.

-Jól vagy? - kérdezte meg kedvesen, de nem kapott választ - Hailee... - fogja meg a vállát.

-Hmm? - fordul Taylor felé a lány.

-Azt mondtam, jól vagy? - tette fel Taylor újra a kérdést.

-Jól... - erőltetett egy mosolyt Hailee az arcára.

-Hé, beszélgessünk.. Bármit elmondhatsz nekem, bizalom van köztünk. - fogja meg a lány kezét egy enyhe mosolyal.

-Most nem akarom elmondani. - feleli egyszerűen Hailee, mire Taylor csak bólint.

A király észre vette, hogy Taylor és Hailee beszélgettek ami nem tetszett neki, így oda hívta magához Taylor-t.

-Igen felsség? - hajol meg Taylor.

-Hányszor kell még elmondjam, hogy nincs a tetszésemre amikor Hailee-val beszélsz? - kérdi szigorúan Tom király a fiútól.

-Elnézését kérem felsség... De mentségemre szóljon, hogy tudom, hogy Hailee az öné és én csupán csak baráti kapcsolatot tartok vele. - próbálja Taylor menteni a menthetőt.

-Így van Hailee az enyém! És nem érdekelnek a kifogásaid, a te dolgod csupán az, hogy megvéd őt. Értetted? - kérdi szigorú rátekintve a fiúra.

-Igen értettem. - válaszolja semlegesen Taylor.

-Elmehetsz! - mondja Tom mire a fiú meghajol és vissza megy Hailee mellé.

Négyen a világ ellenWhere stories live. Discover now