szokatlan bál

7 4 0
                                    

Hailee már el is készült a bálra, amit már nagyon várt. Öltözékként egy egyszerű de nagyszerű sötétkék térdig érő, lenge ruhát választott, hosszú szőke haját egyszerűen felfogta, és hozzá még felvette a kesztyűjét amit minden nap hordania kell.

Hailee a tükörben nézte magát mikor is belépett a szobájába a király, majd oda ment a lány mellé.

-hogy tetszik? - Kérdezte a lány mosolyogva, mire Tom csak morgot egyet és kezeit az ifjú lány vállaira helyezte.

-Vegyél fel egy másik ruhát, ami hosszabb. - mondta Tom mire Hailee kissé kérdőn és csalódottan nézet a tükörbe újra, hisz neki nagyon tetszik a ruhája - Először is szörnyen áll rajtad ez a ruha, másodszor túl rövid és nem akarom, hogy megbámuljanak téged hisz te az enyém vagy! - szorítja meg kissé a lány vállait - Harmadszor utálom a kéket és minden más színt tudod jól. Vegyél fel egy hosszabb ruhát ami fekete, és a hajadat pedig enged ki úgy sokkal szebb. - utasítja ridegen Tom mire Hailee csak bólint egyet, majd a király ad egy csókot a lánynak és elhagyja a szobát.

A lány újra végig néz magán, majd szomorúan de átvette a ruhát. Ahogy a király is utasította neki egy hosszú, fekete ruhát vett fel. Végül pedig kiengedte fenekéig érő szőke haját.

.
.
.

A vendégek szépen sorban érkeztek, és egyre többen és többen lettek a báli teremben. Hailee egy kis puhár borral a kezében mosolyogva, a háttérböl figyelte a vendégeket.

Hailee-t örömmel töltötte el, hogy szinte mindenkin látszik, hogy jó a kedve. Mosolyogva felnézett a plafonra ami üvegből volt, így látni lehetett a már félsötétben lévő eget. Ekkor valaki véletlenül meglökte Hailee-t a lány már felkészült arra, hogy hátra esik mikoris valaki elkapta a derekánál fogva, Hailee a megmentője nyaka köré helyezte a kezeit s ekkor vette észre, hogy Taylor és az ő arca igen csak közel van egymáshoz.

-Jól van? - kérdezte a lány kék szemeibe nézve Taylor, mire Hailee arca szinte azonnal tűzpiros lett.

-I-igen köszönöm. - válaszolja a fiúnak kissé dadogva.

-Ugyan hisz az a dolgom, hogy megvédjem önt. - feleli mosolyogva csillogó barna szemeivel Taylor.

-Már ezerszer elmondtam, hogy tegez. - szál ki Taylor karjai közül Hailee.

-Bocsánat, de ha a király megtudja, hogy tegezni is szoktalak.. hát nekem enyhén szólva is annyi. - nevet kissé kínosan a fiú.

-Amiröl nem tud az nem is fáj neki nem igaz? - mondja mosolyogva Hailee  észre sem véve, hogy Tom király és Liliana mindezt végig nézte. A király kissé mérges lett viszont megőrizte a nyugalmát, majd oda ment Hailee háta mögé és a kezét a lány vállára helyezte.

-Eddig, hogy tetszik a bál Hailee? - kérdi mosolyogva a király, mire a lány kissé megijedt majd oda fordult mosolyogva Tom-hoz.

-Nagyon tetszik a vendégeken is látszik, hogy jó a kedvük. Pont mint mindig. - mondja mosolyogva Hailee.

-Ahogy láttam ti ketten különösen élvezitek a bált. - nézett végig Taylor-on kissé ilyesztő tekintettel, majd újra Hailee-re nézet ezúttal mosolyogva - Most megyek mert jött egy pár új vendég. - mondja majd ott hadja őket.

-Azért csak óvatosan, azzal amit csináltok. - jött oda Liliana, hogy újra kioktassa Hailee-t - tudod jól, hogy Tom nem szereti ha az ilyenek - néz kissé undoral Taylor-re - hozzá érnek a tulajdonához. - mondja majd rögtön ment is tovább.

-Ne is figyelj rá. - mosolyog Hailee az említett fiúra.

-Míg a testőröd lehetek addig nem érdekel, hogy ki mit mond rólam - mondja gondolataiban Taylor.

.
.
.

Körülbelül már 2 óra eltelt, és már javában áll a bál. Tom és Liliana a vendégekkel beszélnek, és olykor-olykor táncolnak is velük. A bálteremben több erkély is található, és mivel Hailee már igazán unta ezt az egészet így úgy döntött, hogy kimegy az egyikre hisz imádja az esti levelegőt.

Hailee neki támaszkodott az erkélynek és kinézett kissé szomorúsággal töltötte el az, hogy nem csak a fővárosban de még csak a palota környékén sem lehet nagyon látni zöldet.. Hailee felfogta konytyba a haját mivel már melegítette.

-A kisasszony csak nem unja a bált? - kérdi kissé kuncogva Hailee háta mögül, egy számára már rég nem hallot hangot, mire a lány hátra fordul és egy nála fél fejjel magasabb, vörös kissé hosszabb hajú, barna szemű, öltönyt viselő fiú állt előtte.

-Alex? - lepődik meg Hailee majd a fiú nyakába ugrik - Jézusom de rég nem láttalak mióta is? - engedi el Alex-et.

-Körülbelül 3 éve. De jól megváltoztál azóta. - mosolyog Alex.

-Te inakbb ne is beszélj, jól megnőttél 3 év alatt.

-És még mindig úgy oda vagy a király ért?

-Tudod jól, hogy mit tett értem..

-Viszont, ahogy látom te nem tudod, hogy mennyire naiv is vagy. - sohaj a fiú.

-Miért is? - néz kérdőn Hailee Alex-re.

-Néz csak oda. - bicent jobbra egy kicsit meszebb lévő erkélyre.

-Mit? - néz Hailee oda, és alig hisz a szemének. Tom-ot látta, ahogyan egy másik lánynak fogta a derekát, az arcuk igen csak közel volt az arcuk egymáshoz, és úgy táncoltak. Hailee-nak több sem kellett fogta magát oda ment és felpofozta a királyt, amire különösen mindenki felfigyelt.

-Ezt mégis, hogy merészele-

-Hogy hogy nerészelem? Ezalatt a 11 év alatt mindenben támogatalak, mindig melletted voltam, mindig megtettem amire kértél, már majdnem 2 éve egy párt alkotunk és és te még azt kérded, hogy hogy merészelem? - vág Hailee a király szavába, és ekkor Tom megragadja a lány kezét és közel húzza magához, majd ezeket súgja kissé mérgesen Hailee fülébe:

-Na ide figyelj először is, hogy merészelsz csak így a bál kellős közepén ide jönni és megpofozni?! Másodszor csak táncoltam vele értve vagyunk?! Harmadszor ha még egyszer valami hasonló elő fordul én nem állok jót magamért! Tudod jól, hogy én alkotam ezt a tökéletes világot amiben most érhetsz és nem hagyom, hogy a tökéletességet elrontsad egy hisztivel! Értetted?! - néz az idegtöl fűtve Hailee szemeibe.

-Tudod Tom van egy olyan érzésem, hogy te nem is törödsz velem.. nem jelentek többet neked mint egy kabátot..csak egy eszköz vagyok! E-e-e-egyszerű tárgy! - akad ki Hailee egy kissé hangosan, mindenki őket figyeli.

-Rajtad áll, hogy merre szívod Hailee, de az ég szerelmére.. hallgas! Mindenki minket figyel. - sutogja még mindig Tom.

-Mondok én neked valamit Tom!... Több vagyok mint egy emberi pajzs. - távolodik el Hailee egy kissé bekönyezve a királytól.

-Ugy bizony több vagy.. Tökéletesen áthatolhatatlan páncél, mert pont olyan buta és naiv vagy mint amilyen okos én! És ezért kéne szót fogadnod.. tehát hallgas! - ragadná meg a lány kezét, de ő elhúzza azt így Tom sikeresen lehúzza a lány kezéröl a kesztyűt, a király ekkor kicsit megijedt hisz tudta előre, hogy mi lesz Hailee akarata ellenére is.. - Hailee gyere ide. - nyújtotta oda a környező lánynak a kezét.

-Nem! - löki el a király kezét, és ekkor ahogy lökte a kezét úgy fél körben hegyes jég jelent meg a lány lábai előtt, ekkor Hailee hátrálni kezdet. Tudta jól, hogy ez miért volt de mégis megijedt egy kissé és, ahogy hátrált le eset az erkélyről...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 23, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Négyen a világ ellenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora