•İlkbahar’ın ılık havası bütün şehri sarmıştı.çiçekler sadece saksılarında değil içimdede açmıştı adeta.ilk defa sevdiğim kişiden karşılık alıyordum.o kadar mutluydum ki.kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.iç organlarım vücuduma sığmıyordu.bugün ilk buluşmamızdı.ilkbahara uygun çiçekli kısa elbisem ve sandaletlerim yatağımın üzerinden göz kırpıyordu bana.onları giyip buluşacağımız yere gitmek için can atıyordum.ne yazıkki daha ikibuçuk saat vardı.gece zorla uyuyup,sabah erkenden uyanmıştım.
•2:30 SAAT SONRA
•Kıyafetlerimi giyinip süslendikten sonra sahildeki küçük kafeye yol aldım.kafe donat kokuyordu.belki berkecan’ı beklerken bir tane yiyebilirdim.masaya oturup donatımı beklemeye başladım.evet işte geldi.donatı yemeye başladım.azıcık ağzıma bulaşmıştı.hemen sildim.karşımda biri belirdi.evet berkecan gelmişti.boynunamu sarılmalıyım,yoksa öpmelimiyim,yada tokalaşmalımıydım bilemedim,o an dona kaldım.berkecan yaklaştı ve ağzımın kenarındaki çukurun üzerine tüy gibi bir öpücük koydu.utanmaktan karşılık veremedim.ilk defa biri öpüyordu beni.oturduk.berkecan gözlerini bir saniye bile üzerimden ayırmadı.utandığım zaman yanaklarım kızarmaz,gülerdim.gülmemek için kendimi zor tutuyordum.tam ağzını açıp bişeysöyliyecekken telefon çaldı.
•‘’özür dilerim aşkım.bu telefona bakmam gerek.’’
•AAAA BANA AŞKIM DEDİ’! Mesajlaşırkende diyordu ama ağzından duymak farklı bir şey katıyordu.
•Masaya geri döndü.tam konuşacaktımki bu sefer benim telefonumun çaldı.arayan annemdi.
•‘’efendim?’’
•‘’sude hemen eve gel’’ yaa olamaz annem herşeyi mahvetti.
•‘’gitmem gerek.’’berkecan hesabı öderken dışarıda bekliyordum.bir oraya bi buraya yürüdüm.tam içeri girecekken berkecan la burun buruna geldim.boylarımız hemen hemen aynıydı.burnumun ucu onun burnuna deymişti.gülümsedi.yürümeye başladık.