Yine güzel bir gün. Ilık hava yüzüme çarpıp geri dönüyordu. Güzel çiçeklerin kokusu beni etkilemişti. Yavaşça eğilip biri çiçek kopardım kulağımın arkasına dikkatlice yerleştirdim. Yola koyuldum. Tam hayallere dalmışken mesaj sesiyle irkildim. Bu iremdi. Bana matematik ödevi mi yapmam için kitabını vermişti. Onu unutma diye mesaj yolladı. Bende acaba getirdimmi diye çantamı talan ettim. Unutmamalıydım. Büyük bir hızla aramaya devam ettim. Ama kitap yoktu bende eve koştum soluk soluğA kalmıştım. Hemen kitabımı almıştım ki dışarda güldeniz vardı. En iyi arkadaşlarımdan biridir kendisi. Tam onun yanına gidecektimki onu berkecanla konuşurken gördüm. Acaba ne yapıyolardı orada. Çok merak etmiştim.
Sonra tokalaşıp ayrıldılar. Daha çok meraklandım acaba güldeniz ne saklıyordu. Okula doğru tekrar yol aldım okula vardığımda güldenize garip tavır takındım. E biraz üzüldüm çünkü bana ne olsa Söylerdi . Tenefüs zili çaldı. Koşarak dışarı çıktım veee..
E yuh yani bu kadarı fazla ama!Bu seferde berika berkecanla konuşuyodu yoksa benden bişey mi saklıyor du napacağmı bilemedim. Kendimi kandırılmış falan hissettim. Hemende zil çalmıştı
Tekrar içeri girdiğimde ise kötüydüm. Sevgilimi elimdenmi alacaklar yani.........
****
Okul bitmişti eve doğru yol aldım e bu seferde irem berkecanla konuşuyodu.
®®
çok sinirlenmiştim onlara eve hızla girdim. Ve kendimi yatağın üzerine attım
Ertesi gün
Evet yine bir gün daha geçti . normalde yine sabahları mutlu kalkan ben hiçbir şekilde mutlu değilim evde dolanıp dolanıp duruyordum ne yapsam bilemedim. acaba güldeniz irem ya da berika berkecandanmi hoslaniyordu...tabiki de böyle bir şey olmaz onlar benim mutluluğumu isterler
Artık okul için hazırlanmalıyım saat sekizi beş geçiyordu ama çok geç kalmıştım sıcak ekmek kokusu beni etkilemişti adeta koşarak evden çıktım dışarı çıktığımda karşımda 5 tane köpek duruyordu normalde köpeklerden korkan ben kafamabu olayla ilgili şeyleri taktığım için köpekten bile korkmaz olmuştum. Artık kendime gelmeliydim...
Evet ilk kez erkek arkadaşım olmuştu fakat artık kendime gelmeliydim yakında teog sınavının başlayacaktı bunları kafama takıpta düşük alamazdım
Okula varmıştım mutlu bir şekilde gir girmiştim sınıfa girince güldeniz boynuma atladı "sana bir müjdeli haber vericem" dedi omg onunla çıkıyor ya yoksa bana başka ne haber verebilirdi. ..
Sude hazır mısın
Evet güldeniz söyle
Berkecan sana 14 şubatta süpriz yapacak ..
O an dona kalmıştım .. ♡ ne diyeceğimi bilemedim
Iyi de güldeniz 14 şubata var daha .
Olsun berkecan senin sevdiğin yemekten sevdiğin şeylere kadar öğrenmiş. . Hazırlık yapıyo işte. .
Çok sevindim o an çığlığı bastım ..
Ama ben sevinirken berika biraz üzülmüse benziyordu koşarak tuvalete gitti ..
Güldeniz de onun peşinden. Gitti . Ireme anlamsız bakisimi yaptım . bende onların arkasından gittim . Gitmez olaydım tam içeri girecekken berikayla guldenizin konuşmasını duydum berika " ben berkecan a aşığım " dedi tam o anda yıkıldı m ......