hei,numele meu este Mara Posey am 14 ani si ador sa alerg .Pentru varsta mea sunt foarte dezvoltata si am niste forme chiar bune.Tocmai ma pregateam sa merg in padurea de la margimea orasului pentru a alerga cum fac in fiecare zi.
**********
Sunt in padure si dintro data aud vocile unor barbati.Ma ascund dupa un copac si cea ce am vazut si auzit ma inspaimantat la moarte.
Barbati:
Brunetul:Acum iati adio de la viata
Cand am auzit sunetul facut de pusca un mic tipat mia iesit pe gura si am ineput sa fug.
Brunetul:Luk(cel blond)prindeo !fug mai tare ca niciodata si dintro data doua maini ma inconjoara strans ,incerc sa ma zbat dar nu fac decat sa il enervez pe Luk
Eu:Dami drumul te implor ,nu am vazut nimic si nu am auzit nimic .
Hary(brunetul):nu iti putem da drumu deoarece ai vazut deja o sa mergem la Dylan si o sa faca el ce vrea cu tine
Mara:Va jur ca nu spun nimic
Luk:Facem asa,ne raspunzi la intrebari si nu tip si ai garantia ca nu o sa folosesc glontul pe tine .
Am dat aprobator din cap aqpoi am urcat imtro masina neagra .Lacrimile imi inundau ochi si nu reusam sa ma calmez.
Hary:Cum te numesti?
Mara:M-Mara Posey.
Luk:Cati ani ai ?16 17 ani?
Mara: 14 ani.
Hary:Cam mica dar asta e.
**************
Peste cateva ore ajunsesem la o vila imensa .Luk ma loat ca pe un sac de cartofi di a intrat inauntru unde era un barbat de aproximativ 19-20 de ani.E foarte frumos .
Hary:asta e fata .
Dylan:Cati an are?
Luk:14.
Dykan:Mica,puteti pleca la treburile voastre baieti ,tu micuto vi cu mine ,cu cat te comporti mai frumos si ma sculti atat de bine o sa ma port cu tine'.Tu o sa dormi cu mine .
Mara:O....sa ma....ma v-violezi?
Dylan:daca esti fata cuminte nu o sa te violez,acum dute la prima camra pe dreapta de la urmatorul etaj si asteaptama cumimnte pe fotoliu.
Fac ce imi zice si il astept plangand in camerea.In urmatoarele 5 minute usa se deschide si pe ea intra...
CITEȘTI
Rapita de mafia italiana
ActionMara Posey in varsta de 14 ani este rapita de mafia italiana deoarece in timpul unui antrenament facut in padure a asistat fara sa vrea la lichidarea (uciderea ) unui om si de aici a incepe totul. Dylan O'Brine capul mafiei decide sa nu o lichideze...