In urmatoarele 5 minute usa se deschide si pe ea intra Dylan cu niste foi in mana.Se aseaza pe fotoliul din fata mea si cand ridic privirea el se apropie de mine si imi sterge lacrimile.
Dylan:Mara,nu mai plange promit ca daca ma asculti si ma respecti nu iti voi face nimic si avand in vedere varsta ta nu o sa te violez.......inca.
La auzul ultimului cuvant ochi mi s-au marit si mainile au inceput sa imi tremure.Trebuie sa ma calmez altfel voi face un atac de panica si asta e foarte grav.ma ridic in picioare si fac ce mia spus psihologul:ma lipesc de perete si ma preling usor in jos ,imi pun mainile pe genunchi si las capul pe spate ,inspiri si expir pana simt ca mam calmat .Ma ridic si ma pun iar pe fotoliu.
eu:Din cauza unei traume din copilarie am inceput sa am atacuri de panica din care doar fartele meu ma putea scoate si cum el nu e aici trebuia sa ma calmez.
Dylan:Ce trauma?
Ma uit in ochi lui apoi imi las privirea in pant .
eu:Nu pot vorbi despre asta daca fratele meu nu este aici .
Dylan:Eu am o mafie din care face parte fratele tau ,o sa il vezi maine.Acum punete la somn.
El se aseaja in pat sim imi face semn sa ma apropi .
Dylan:dezbracata.....(ma uit la el si dau din cap in semn de NU) sau o sa fi pedepsita.
Nu fac decat sa ma uit la el si sa ma inspaimant din ce in ce mai tare .Ia niste foi si mi le pune in mana
Reguli:
-Imi spui DADDY
-Ma asculti si ma respecti
-Nu ridici tonul la mine
-Nu te satisfaci singura
-Nu pleci din camera fara sa ma intrebi
-NU comentezi
-Te imbraci cu ce vreau eu
-Imi raspunzi la toate intrebariele (si la cele care iti aduc amintiri neplacute si o sa imi raspunzi cand o sa fi pregatrita)
-Imi raspunzi la sarut
Daca nu le respecti vei fi pedepsita
PEDEPSE:
-Lovituri la fund cu anumite chiesti
-Vei fi legata (pat, scaun etc.)
-Iti voi face semne pe corpe
-Vei sta desbracata in fata grupului meu(numai baieti)si atinsa peste tot(nu te violam doar te atingem)
-Vei fi biciuita
-Folosirea jucariilor sexuale (doar in cele mai rele cazuri)
Dylan: Daca nu te dezbraci te pedepsesc
Cand a vazut ca nu avem de gand sa ma dezbrag ma apuca de brat si ma pune pe genunghi lui
Dyla:Numara pana la 10 fara sa te incurci altfel o iau de la inceput.
In urmatoarele secunde isi lipeste palma de fundul me si un mic tipat mia iesit pe gura........deja de la a 5 a lovitura am inceput sa plang in hoho de durere.La a 7 a lovitura Alex (fratele meu)intra in camera.
Alex:Pot sa stiu de ce ai pedepsito?
Dylan:Nu a facut ce iam spus.
Alex:Ce?
Eu:A...a vrut s-sa ma c-culc dezbracata l-langa elAlex ma ridica si ma strange in brate .
Dylan:Daca nu ma asculta o pedepsesc iar .
Alex ma ia de mana si ma pune langa el in pat cu capul pe pieptul lui....vroia sa ma linisteasca ca sa ii spun de ce nu am vrut sa dorm dezbracata.
Alex-E in regula ,sunt aici ,spunei
eu:Nu vreau,nu pot(vocea mea a sunat mai mult ca o soapta )
Alex:Poti.
Eu:In ziua in care am implinit 11ani iubitul mamei sa mutat la noi.In prima seara cand mama era la lucru si Alex printrun club a venit la mine si mia spus sa ma dezbrac......deoarece nu am vrut ma batut pana am lesinat.Dupa a inceput sa vina in fiecare noapte in care eram singuri,ma ameninta ca sa tac.Ma forta sa dorm langa el dezbracata .......ma....ma atingea in locuri neatinse de nimeni.Imi facea poze si ma santaja cu ele ,asa a continuat 2 ani pana intro seara in care Alex sa intors sa ia ceva si asa sa terminat totul,insa cosmarurile au continuat in fiecare noape si inca le am dar nu in fiecare seara.Normal ca starea mea psihica sa deteriorat si mai mult si am inceput sa iau din nou pastile:calmante ,somnifere,pentru a nu intra in depresie,si inca am nevoie de ele dar nu le am la mine.
Dylan:In seara asta dormi cu Alex dar dupa vei dormi cu mine IMBRACATA dar o sa ma lasi sa te ating si sa te sarut unde vreau.
Mara:Da...(se uita la mine insistent )daddy
Dylan:Nu a fost asa greu
Fara sa imi dau seama ochi mi se inchid si intru in lumea viselor.
CITEȘTI
Rapita de mafia italiana
ActionMara Posey in varsta de 14 ani este rapita de mafia italiana deoarece in timpul unui antrenament facut in padure a asistat fara sa vrea la lichidarea (uciderea ) unui om si de aici a incepe totul. Dylan O'Brine capul mafiei decide sa nu o lichideze...