Razele soarelui imi mainghie chipul abia trezit.Imi intorc capul in celalta parte unde era Alex ,astepta sa ma trezesc pentru a putea pleca.
Alex:Eu trebuie sa plec .
Eu:De ce?Nu vreu sa pleci,nu vreu sa stau cu Dylan.
Alex:Mara,daca nu il supri pe Dylan el te va trata ca pe o printesa,nu e asa rau daca nu il superi.Crezi ca te lasam sa dormi cu el daca stiam ca iti faca rau?
Eu:Bine ,mie foame.
Alex:Cobor jos sa ii spun ca teai trezit,tu asteapta aici si fa ce iti cere.
Eu:Bine.
Alex se ridica si paraseste camera.Stau pe marginea patului si il astept pe Dylan.Peste 5 minute usa se deschide si el se apropie de mine.
Dylan:Buna dimineata printesa!
Eu:Neata Daddy!
Dylan: O sa te sarut,nu te speri doar ai incredere in mine .
Se apropie de mine si ma inpinge usor pe pat cat sa ating cu spatele de cearsaf si el se pune deasupra mea.Ma saruta cu o dorinta uriasa.Amandoi formam un sarut pasional ,avand in vedere ca asta e perimul meu sarut cred ca mam descurcat cat de cat .
Cand ramanem fara aer ne despartim din sraut si pe fata mea apare un zambet pana la urechi pe a lui un ranjet de vicorie .Se ridica se indreapta spre drtesing si scoate o rochie.
Dylan:Vreau sa porti tot timpul rochii,azi o iei pasta :
Se aseaza in pat si imi spune sa ma imbrac.Dupa ce ma imbrac ma uit in oglinda si raman cu gura cascata.
Eu:Wow,arat ca o printesa mereu am vrut sa fiu o printesa ,yeyy:spun si ma invart.
Dylan incepe sa rada.
Eu:Hei,nu mai rade !
Dylan:zici ca ai 6 ani ,ai trup de femeie si inima de copil ,esti asa fragila si copilaroasa.
Eu:Si sunt cpilaroasa ta .Spun si ma pun la el in brate .Cand realizes ce am spus si facut ma inrosesc si inecp sa ma balbai.
Eu:scuze.......eu.....aaaa......nu stiu unde mia..fost ca.....
Nu apuc sa termin ca ma sarut ca sa ma faca sa tac.
Dylan:Imi place cand te rusinezi.
Imi ascund capul in pieptul lui .Ii simt aroma de mata combinata cu tutun si o inspir.
Dylan:Tu ma mirosi?
Eu:Poate...
Si incepem amandoi sa radem.
Dylan:Haide sa coboram ,sa mergem sa mancam si sa ti prezint pe restul.
Coboram jos unde reau 9 baieti inclusiv Dylan si Alex .
Dylan:Ei sunt Radu ,Mihnea, Mihai,Vlad,Tyler si pe Luk si Hary ii sti deja .
Toti:Neata!
Eu:Neata !Dylan:Ce vrea sa manance printesa mea ?
Eu:Cereale cu labte si buzele tale.
Dylan:Imi place cum gandesti.
Alex:Mara,vezi ce prosti faci.
Eu:Cine ?Eu prosti?Hai ma fratioare ma sti pe mine asa?
Alex:Aaaaa nu doar cand lai batut pe Robert ca sa loat de prietena ta sau cum ai batut alrte fete sau baieti sau....
Eu:Bine,bine mam prins,dar sio meritau in plus nu ma lasi tu sa ii bag in spital.
Dylan:Astai iubita mea.
Eu:Doamne ce buze moi si dulci ai!
Cand realizez ca nu suntem singuri inrosesc.
Dylan:Printesa mea sa rusinat,hai mananca ca am o surpriza pentru tine.
Dupa ce mancam ne ma ia de mana si ma duce in masina .In drum spre surpriza Dylan imi spune sa ma culc deoarece o sa dureze mult.Dupa cateva ore ma trezesc si....
In urmatorul capitol o sa prezint personajele .Atat a fost cu acest capito sper ca va placut va pup dulce paaaaa!
CITEȘTI
Rapita de mafia italiana
ActionMara Posey in varsta de 14 ani este rapita de mafia italiana deoarece in timpul unui antrenament facut in padure a asistat fara sa vrea la lichidarea (uciderea ) unui om si de aici a incepe totul. Dylan O'Brine capul mafiei decide sa nu o lichideze...