⚜️17.rész || Vallomás⚜️

675 26 0
                                    

"Amikor a kapcsolatok elmélyülnek, akkor jönnek a gondok. Te csak adsz és kompromisszumokat kötsz, az emberek megváltoznak... aztán valaki elmegy, és te pedig magadra maradsz. Én nem akarom ezt. Nem akarok egyedül maradni."

/Gyilkos elmék c. film/

============================================================

Egy hete volt az a bizonyos vacsora, amin mondtuk, hogy lenne pár dolog megbeszélni való. Ettől függetlenül egész jól el voltunk Elijah-val. De azóta se beszéltünk amiről kellett volna. Sok időt töltöttem a medencében és a szélén. Ott egyedül voltam a gondolataimmal.

Elijah elmesélte, hogy mik történtek itt Hope születése előtt és után. Van olyan, amit csak megemlített. Ilyen volt ő és Hayley kapcsolata is. Arra csak azt mondta, hogy voltak egymásnak régen és ennyi. Tudtam, hogy mit nem mond ki nyíltan. Nem haragudtam rájuk. Az ő dolguk volt. Nem az enyém.

Ma is a medencébe töltöttem a napot. Elijah valahol olvasot. Meglepődtem, mikor valkit láttam a medence szélén. Biztos Elijah az.

- Allison. Élsz még?

- Persze.

Úsztam ki a medence széléhez.

Úsztam ki a medence széléhez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Miben segíthetek?

- Nem jöttél enni. Azt hittem történt veled valami.

- Bocsi kiment a fejemből.

- Semmi baj. Gyere. - nyújtotta a kezét.

- Köszi. - fogattam el.

Majd kisegített a medencéből. A törölközőmet nyújtotta felém.

- Lila a szád.

- Pedig nem fáztam.

- Na menjünk öltöz át. Mielőtt eszünk.

- Jól van.

A szobámig kísért. Amint beléptem tudom, hogy eltűnt. Mire nem jó a vámpír gyorsaság. A fürdőbe mentem és lezuhanyoztam meleg vízzel. Jól eset. Utána a konyhába mentem. Elijah már ott volt. Nem beszéltünk.

- Na jó Elijah mi a bajod?

- Semmi bajom nincs.

- Figyelj Elijah engem nem tudsz átverni. Nálam senki nem hazudik jobban.

- Hogy érted? - kérdi értetlenül.

- Vannak dolgok amiknek még nincs itt az ideje, hogy tud te és a családod.

- Allison miről beszélsz?

- Érzem, hogy lassan itt az idő, hogy megtudjátok. - majd felálltam.

- Allison. Hova mész?

- A szobámba pihenni. Ha nem baj.

- Rendben.

Az Ősi Carrington család titka ✓Where stories live. Discover now