⚜️26.rész || Tribrid lettem⚜️

698 25 0
                                    

"Néha a legrosszabb befejezések egyáltalán nem is befejezések. Tudnod kell, hogy még amikor úgy is tűnik, hogy minden hamuvá égett, a történetben mindig lesz egy még el nem mondott fejezet."

/The Originals -
A sötétség kora c. film/

============================================================

Mindenki harcolt. Aurora próbált elmenekülni de nem sikerült mert mindig valaki megakadályozta. Senki se vette észre, hogy valami történik Allisonnal. Egyszer csak mindenki megállt mert halk szívdobbanásokat hallottak.

- Hol van a többi társad Aurora? - kérdi Klaus. - Bújkálnak?

- Nekem ehhez semmi közöm.

Hangosabb lett a szívdobbanás. Majd csak azt vették észre, hogy Allison hirtelen felül.

- Allison? - kérdi döbbenten Kol.

Ez Kol hangja ki kellene nyitom a szemem. Nehezen de sikerült. Érztem, hogy a hegeim belgyógyulnak. Majd észrevettem, hogy hátba akarják támadni Hollyt. Odasuhantam és kitéptem a vámpír szívét. 

- Vámpír vagy? - kérdi Rebekah.

- Igen de nem teljesen.

Éreztem, hogy megváltozik a szemem. Hiszen megöltem valakit a farkas gén pedig csak akkor aktiválódik.

- Alli a szemed olyan mint nekem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Alli a szemed olyan mint nekem. - mondta meglepeten Klaus. - Hibrid vagy?

- Igen. Majdnem eltaláltad.

Láttam, hogy Feryára akarnak támadni többen is. Rájuk néztem és a fejüket fogták.

- Boszorkány is vagy? - kérdi Freya.

- Igen.

- Várjunk csak olyan gyors volt mint egy vámpír először. Majd amikor megölte az egyik vámpírt megváltozott a szeme mint a vérfarkasoknak és varázsolni is tud. - szedte össze Davina.

- Allison egy tribrid. - mondta Hayley. - De hogyan?

- Majd elmesélem ha itt végeztünk. Nem teljesen Hope az első tribrid a világon.

- Nem értem. - mondta Kol.

- Majd elmagyarázza. - mondta Maddie.

- Aurora. - fordultam felé. - Ma meghalsz örökre.

Aurorához suhantam és kitéptem a szívét majd a földre dobtam.

- Na ezzel is meg vagyunk. Ki a következő?

Majd az életben maradt vámpírok elsuhanatak.

- Kár pedig át akartam változni farkassá.

Mindenki elnevette magát. Majd elkomorultak.

Az Ősi Carrington család titka ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora