TUANA NAZ TRİYAKİ..
merhabalar ben Tuana naz triyaki babam Ali kendisi mafya olur annem Hatice babamın şirketinde çalışıyor..babamın iş ortağı ve tabikide en yakın arkadaşı nazım amcalar ve o yani çağan nazım amcanın oğlu kendisi sevgilim olur fakat bunu ailelerimiz bilmiyor.. yaklaşık 2 yıldır sevgiliyiz ve 19 yaşındayım konuşak bir insan değilimdir bir tane arkadaş grubum var ve aynı zamanda çağanında en yakın arkadaşları oluyor bu kişiler Esat deniz ülkü defne yağız leya Esat ve defne sevgililer aynı zamanda ülkü deniz ve yağız leya'da sevgililer..
ÇAĞAN EFE AK..
ben çağan efe ak 20 yaşındayım babam nazım kendisi mafya'dır annem malesef ki bir trafik kazasında vefat etti babamın işleri ile uğraşıyorum babamın ortağı ise Ali amca olur kendisi ve kızı Tuana sevgilim olur yaklaşık 2 yıldır sevgiliyiz onunla olduğum yerler bana çok huzurlu geliyor çok güzel bir kız neyse bir arkadaş grubumuz var kendileri Esat defne yağız leya ülkü deniz olur Esat ve defne leya ve yağız ülkü ve deniz sevgili'dir..
YAĞIZ KILINÇ..
Ben yağız kılınç 20 yaşındayım babam
Mafya'dır kendisi Ahmet olur.. annem Melike ev hanımı'dır..leya sevgilim olur ve grubumuz var..LEYA..soy adını bilmiyorum jdnsjsjs
Ben leya babam Mehmet annem sıla babam mafya'dır 19 yaşındayım konuşak bir insanımdır yağız sevgilim olur yağızı çok seviyorum iyi birisi ve arkadaş grubunda aynı şekilde onları çok seviyorum hepsi ayrı ayrı benim için çok özel'ler..✨
DEFNE ERSEN..
ben defne 19 yaşındayım hiç uzatmadan babam mafya annem babamın yanında çalışıyor.. Esat sevgilim olur birde grubumuz var çalışkan bir insanımdır..
ESAT POLAT GÜLER..
ben Esat Polat güler sinirli biriyimdir ama duruma göre..babam mafya olur annemle babam ayrılar..defne sevgilim olur 20 yaşındayım
ÜLKÜ HİLAL ÇİFTÇİ..
ben ülkü hilal çiftçi babam mafya annem ev hanımı hayvanları çok severim deniz sevgilim olur arkadaş grubum var hepsini çok seviyorum 18 yaşındayım..
DENİZ ERAYVAZ..
ben deniz babam mafya annem ev hanımı ülkü sevgilim kendisini çok seviyorum..ve arkadaş grubumuz onları söyleyemeyeceğim kadar çok seviyorum kötü günlerinde annem ve babam değilde onlar oldular..20 yaşındayım..
HİKAYEYİ NASIL BULDUNUZ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafyanın prensesi..
Mystère / Thrillerortak şirketi yöneten mafyalar ve gizli saklı buluşan sevgililer mi?bu biraz zor olucak galiba..😌