ODA ARKADAŞIM KALPSIZ ÇIKTI!

54 0 0
                                    

Y/n:  *Sabah 6'da uyanıp yeni okuluma gitmek için yola çıktım. Okulum evimden uzakta olduğu için yurtta kalacaktım ve üst sınıflardan bir kızın benimle aynı odada olacağını öğrenmiştim. Yeni okulumu ve yeni oda arkadaşımı düşündükçe midem kelebekleniyordu, o kadar çok heyecanlanmıştım ki kalp atışlarımı hissedebiliyordum. Okula vardığımda beni yurda yönlendirdiler odaya girdiğimde beni büyük bir sessizlik karşıladı, oda arkadaşım burada değildi. Sanırım derste veya dışarıda olmalıydı, o gelene kadar odama yerleştim ve yol yorgunluğuyla onun yatağında uyuya kaldım.

Reyna: Erkenden kalktım, ılık bir duş alıp beyaz bir tişört ve şort giydim. Çantamı hazırlayıp odadan çıktım. Dönem boyu okula yeni başlayan kızla/erkekle aynı odada kalacağımı biliyordum. Varlığı beni rahatsız edecekti ama en azından ruhu benim için bir zevk arzu edecekti.
Ilk defa derslerin bitmesi için bu kadar can atıyordum, oda arkadaşımı cidden merak ediyordum.
Dersler bittiğinde hızlıca yurda ilerledim ,odaya girdiğimde yatağımın üzerinde masumca uyuyan kızla/erkekle karşılaştım. Elimle uyanması için dürttüm.
Cidden benim aylarca kaldığım odada ,beni tanımadan pervasızca uyuması sinirlerimi bozmuştu.

Y/n: Oda arkadaşımın beni dürtmesiyle bir anda irkildim ve kalktım.
-Ç-çok özür dilerim, yorgundum ve uyuya kalmışım..

Reyna: Göz devirdim.
+Sorun yok, git bi elini yüzünü yıka. Ben de o sırada yiyecek bir şeyler hazırlayayım , yerken de tanışmış oluruz.

Y/n: Gözlerimi bu güzellikten ayıramıyordum, oda arkadaşım neden bu kadar güzeldi...

Reyna:
+Cevap vermeyecek misin? Hâlâ ayılamadın sanırım.

Y/n: Ona bakıyordum sadece, o güzel gözlerine... Sonrasında bana seslenişini duydum.
- T-tamam, elimi yüzümü yıkayıp geliyorum.

Reyna: Sırıttım ve o banyoya giderken yiyecek birşeyler hazırlamaya başladım.

Y/n: Banyodan çıktım ve onu izlemeye başladım, neden bu kadar kusursuz ve güzel gözüküyordu. Onunla tanışmak için can atıyordum.

Reyna: Bakışları beni rahatsız etmeye başlamıştı, yemekleri masaya koydum ve oturdum.

Y/n: Karşısına geçtim
-Yemek yapmayı biliyor musun?

𝐤𝐚𝐥𝐩𝐬𝐢𝐳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin