Reyna: Güldüm.
+ Hayır, bunları dün sipariş etmiştim. Herneyse , tanıt kendini artık.Y/n:
-Ben y/n birinci sınıfım, yeni olduğum için buraları pek bilmiyorum.
-Sen de tanıt kendini.Reyna:
+ Ben Reyna ,üçüncü sınıfım. Arkadaşım diyebileceğim kimsem yok, sadece peşimde gezen bi insan ordusu var. Hepsi güzelliğime aşık, ama kalpsiz birisine aşık olduklarını bilmiyorlar.Y/n: Bunu duyunca korktum, sanırım kalpsiz derken asexual olduğundan bahsediyordu.
- Anladım, istersen ben sana karşı yakın olabilirim. Istersen.Reyna: Benim için güzel bir yem ve temiz bir ruh. Onu samimiyetimle kandırabilirim.
+Bana uyar, aynı odada kalıyoruz. Gün geçtikçe daha çok tanırız birbirimizi, daha kolay anlaşırız.Aklımdaki planları düşünerek yemeğimi hızlıca bitirdim
Y/n: Yemeye devam ettim, bitirdiğimde masayı topladım, banyoya gidip ellerimi yıkadım. Dönüp yatağıma uzandım ve elime telefonumu aldım.
Reyna: Onu seyrettim nasıl öld*rebilirim diye düşünmeye başladım, ruhunu merak ediyordum, ya saf ve temiz ya da kapkara ve iğrenç bir ruhtu. Tanıdıkça ortaya çıkacaktı herşey.
Yatağa geçtim saat iyice geç olmuştu, çantamdan eve gelirken aldığım birayı çıkardım. Açıp kafama dikledim, birkaç şişeyi hızlıca bitirdim.Y/n: Karşımda susamış gibi bira içtiğini görünce korktum, çok içip sarhoş olursa ve görevlilere yakalanırsak kötü olurdu. Ben telefonla ilgilenirken birkaç şişe bitirmişti ve hâlâ ayıktı, içkiye bağışıklık kazanmıştı,resmen sarhoş olmuyordu.
Y/n: -Hey, Reyna!
Reyna: +Efendim
Y/n: -Neden bu kadar çok içiyorsun, karaciğerin zarar görür o da kalbini etkiler...
Reyna: +Sana kalpsiz olduğumu söylemiştim.
Şişeyi uzattım, onu sarhoş edip aklı başında değilken öldürecektim.
+Içmek ister misin?Y/n: Uzattığı şişeyi aldım ve açıp dikledim.
- Içkiye hayır diyemem.
Ailem tam bir alkolik olduğu için içkiye hem alışık hemde dayanıklıydım.Reyna: Alkole meyilli olduğunu görünce sırıttım, benim için kolay bir av olacaktı.
+ Daha çok var, hem yarın tatil istediğin kadar iç, ben bu gece uyanığım. Sabaha kadar içelim.Y/n: Oda arkadaşımın bana karşı bu kadar güzel davranması çok hoşuma gitmişti.
- Tamam o zaman, sabaha kadar içelim.
Şişeyi havaya kaldırdım ve karşılık bekledim.Reyna: Şişeyi kaldırdım
+SağlığımızaY/n:
-Sağlığımıza
Şişeyi kafama dikledim.