1. 𝔹𝕖 𝕒𝕔𝕥𝕚𝕧𝕖 , 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕘𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕞𝕖 . 𝕚𝕗 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕔𝕠𝕞𝕖𝕤 𝕦𝕡 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕖. 𝕀𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕣𝕡 𝕟𝕠 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕖 𝕊𝕠 𝕀 𝕔𝕒𝕟 𝕕𝕖𝕝𝕖𝕥𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕣𝕖𝕒𝕕 .
𝟚 . 𝕨𝕒𝕚𝕥 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕀 𝕝𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕚𝕟 , 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕣𝕡𝕚𝕟𝕘 . 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕒𝕤𝕜 𝕞𝕒𝕪 𝕀 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕒 𝕣𝕡 . 𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕛𝕦𝕞𝕡 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖'𝕤 𝕣𝕡 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕝𝕠𝕔𝕜 𝕪𝕠𝕦 .
𝟛 . 𝕀𝕟𝕔𝕝𝕦𝕕𝕖 𝕞𝕪 𝕔𝕙𝕒𝕣𝕒𝕔𝕥𝕖𝕣 , 𝕀 𝕔𝕒𝕟'𝕥 𝕔𝕠𝕦𝕟𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕦𝕞𝕓𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕥𝕚𝕞𝕖𝕤 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖 𝕞𝕪 𝕠𝕗 𝕠𝕦𝕥 . 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕚𝕘𝕟𝕠𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 .
𝟜 . ℕ𝕠 𝕤𝕝𝕦𝕣𝕤 , 𝕠𝕣 𝕣𝕒𝕤𝕥𝕚𝕤𝕔𝕒𝕞 𝕒𝕝𝕠𝕦𝕕 , 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕝𝕠𝕔𝕜 𝕪𝕠𝕦 .
𝟝 . 𝔹𝕖 𝕕𝕖𝕤𝕔𝕣𝕚𝕡𝕥𝕚𝕧𝕖 𝕒𝕕𝕕 𝕕𝕖𝕡𝕥𝕙 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪. 𝔼𝕩 : 𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕨𝕖𝕝𝕧𝕖 𝕠 𝕔𝕝𝕠𝕔𝕜 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕒𝕚𝕟 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕠𝕗 𝕤𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕞𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒 𝕟𝕠𝕚𝕤𝕖 . " 𝔻𝕣𝕚𝕡 , 𝕕𝕣𝕚𝕡 , 𝕕𝕣𝕚𝕡 ." 𝕋𝕙𝕖 𝕝𝕖𝕒𝕜 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕣𝕟𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕒𝕟𝕪 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣 . 𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝟛𝟘°𝕕𝕘𝕣𝕖𝕖𝕤 𝕠𝕦𝕥 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕤𝕠 𝕔𝕠𝕝𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕤𝕖𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕥𝕙 . 𝕁𝕖𝕗𝕗 𝕤𝕙𝕚𝕧𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕨𝕙𝕚𝕥𝕖 𝕛𝕒𝕔𝕜𝕖𝕥 𝕓𝕖𝕒𝕣𝕝𝕪 𝕕𝕚𝕕 𝕙𝕚𝕞 𝕛𝕦𝕤𝕥𝕚𝕔𝕖 . 𝕋𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕠𝕟 𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕤𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕠𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕞𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕒 𝕘𝕙𝕠𝕤𝕥 . ℍ𝕖 𝕣𝕖𝕕 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕤𝕥𝕚𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟𝕤𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕥𝕖 𝕣𝕠𝕠𝕞 .
𝟞 . 𝕀'𝕝𝕝 𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕪𝕠𝕦 𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕞𝕚𝕟𝕖 𝕓𝕦𝕥 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕝𝕖𝕡𝕝𝕒𝕪 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕝𝕚𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 . 𝕚𝕥 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕟𝕠𝕥 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕒𝕨𝕒𝕪 .
𝟟 . 𝔹𝕖 𝕕𝕚𝕤𝕔𝕚𝕣𝕥𝕚𝕧𝕖 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕗𝕠𝕣𝕞 , 𝕀 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕔𝕙𝕒𝕣𝕒𝕔𝕥𝕖𝕣 . 𝔾𝕚𝕫𝕞𝕠 𝕚𝕤 𝔾𝕠𝕕 . 𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕡𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕤𝕙𝕖'𝕤 𝕟𝕚𝕔𝕖 , 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕞𝕪 𝕨𝕙𝕪 𝕤𝕙𝕖'𝕤 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 .
𝟠 . ℕ𝕠 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕦𝕝𝕖𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕘𝕖𝕥 𝕢 𝕨𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕚𝕥 𝕒𝕟𝕪 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕣𝕡 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕕𝕖𝕝𝕖𝕥𝕖𝕕 .
𝟡. 𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕝𝕚𝕗𝕖 𝕤𝕠 𝕚𝕗 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕤𝕠𝕟𝕕 𝕥𝕒𝕘 𝕞𝕖 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪 𝟚 𝕙𝕠𝕦𝕣𝕤 .