Acum sa va spun o poveste de dragoste dintre o fata obișnuita si un emo.
In vacanta de vara adolescenta Maya ca orice copil de varsta ei (14)iesea afara cu fetele. Dar pana intr-o zi... Maya a sunat-o pe "sora ei" Roberta sa iasa afara ca de obicei,Roberta avand multe anturaje d-astea emo a luat-o pe Maya cu ea.
Maya: -Dar unde ma duci?
Roberta: -Haiiiiii o sa veziiii iesim cu grupul meu azi !!!
Maya: -Tu iesi cu adolescenti emo care se taie si stau in cimitire,imi e frica.
Roberta: -O sa vezi totul o sa fie bine.
Maya a fost cu greu convinsa sa mearga. Toti adolescenti emo stateau numai in locuri unde nu trece lume si e pustiu...dar iata ca Mayei incepuse sa ii placa sa iasa cu anturajul emo,dar pentru ca era indragostita.
Maya il placea pe frumosul Zac...dar el era genul care facea misto de fetele care il placeau. Dar de data asta a fost altfel. Fata iesea mereu cu ei numai ca ea tot normala era,ea nu se taia,nu fuma,nu se droga..era Maya. Doar ca placand-ul asa mult pe Zac era in stare sa se schimbe pt el,asa ca a tot intrebat pe unul pe altu' ce fel de fete ii plac lui Zac si normal ca toti au zis fetele care sunt ca noi...Maya auzind asta a inceput sa planga pentru ca ea nu era ca si ei,probabil nu o placea. A inceput sa planga zi si noapte zi si asa a ajuns in depresie facandu-se emo. Acum fuma,se droga,era in negru mereu...si toate astea pentru el. Zac vazand cum era acum Maya parca era uimit de frumusetea ei se holba la ea ore in sir cand o vedea,dar si ea se uita la el. Incepusera sa isi arunce priviri frumoase unul celuilalt.
Zac intr-o zi facuse primul pas:
Zac: -Maya imi poti da si mie te rog numarul tau???
Maya: -Desigur,072.....
In mintea Mayei erau tot felul de lucruri se gandea daca o place,daca o va suna, si iata ca la ora 5:00 primeste un apel. Era chiar Zac. O sunase doar sa vada daca poate sa o ia de acasa si sa mearga sa se vada cu grupul. Ea era mirata pentru aceasta intrebare deoarece el nu stia unde statea ea. De fapt asta credea ea,Zac stia unde sta. Cea mai fericita era Maya avea numai fluturi in stomac parca era cea mai buna zi din viata ei.Aștept parerile voastre :* :* :*