ZAC POV.
Oare cine este aceasta printesa cred ca este cea mai frumoasa fata din lume. Ce cauta aici ?! Ouuu da este "sora" Robertei. Sa ma dau la ea!? Nuuuuu,dupa par prea nesimtit. Offf...dar cred ca m-am indragostit de o fata superba. Pun pariu ca nu ar vrea ea sa stea cu un depresiv ca mine. Nuuu adicaaaa sigur nu ma place,are prea multi baieti care o vor nu m-ar alege pe mine.
Cumva ochii imi joaca feste? Dupa 1 luna de cand "o stiu" acum parca o vad altfel. Este ca si noi!!? Deci jur aceasta fata mi-a luat mintile complet acum. Chiar trebuie sa imi fac curaj ca ii cer numarul de telefon,adica ce naiba sunt Zac toate fetele ma vor. Dar ea?! Offf...mereu ma gandesc la ea,la ochii ei albastri,la parul ei șaten,la nasucul ei micut,la gura aceea muscabila care as saruta-o zi si noapte. O fata perfecta. Tot timpul cu mintea la ea sunt. Are un nume asa frumos.
Acum gata deci trebuie sa ii cer numarul de telefon imi i-au inima in dintii. Ce minuneeee mi-a dat numarul ei,clar o voi suna sa o iau de acasa,dar nu stiu unde sta. O voi suna pe Roberta sigur stie unde sta.
Acuma ca stiu unde sta o voi suna,ma voi duce sa o iau de acasa si vom merge sa ne intalnim cu anturajul. M-am simtit cel mai norocos baiat din lume langa ea.
Sper sa ca va placut :* va pwp si multumesc celor care citesc <3