Cel mai frumos cuplu

105 14 0
                                    

Cuplul cel mai minunat il formau Zac si Maya care erau fericiti.
Avand deja o luna Zac s-a gandit sa o duca sa ii cunoasca familia,ei bine si Maya gandea la fel sa il duca pe Zac la parintii ei. Asa au si facut. Insa exista o mica groapa parintii Mayei nu il placeau pe Zac,dar el nu stia asta iar fata era suparata. Dar cu ajutorul lui Zac,Maya uitase acest lucru.
Cei doi iubiței ieseau mereu impreuna isi dadeau cadouri in fiecare saptamana pentru as arata iubire unul fata de celalalt. Stateau treji pana la ora 5 doar pentru a vorbi,faceau o infinitate de poze erau fericiti. Timp de 6 luni ei nu s-au certat niciodata. Pana intr-o zi...cand Mayei i se facuse rau de a ajuns la spital. Ea l-a sunat pe Zac de multe ori dar niciun semn de viata. Incepuse sa planga,parintii se mirau de ce plange asa rau...dar le-a zis ca din cauza durerii. Maya a stat in spital 2 zile iar Zac tot la fel niciun semn de viata. Dupa 2 zile state in spital se duce acasa,il suna pe Zac dar nimic. La 3 ore dupa ce ea l-a apelat Zac suna:
Z: -Ce faci iubirea mea?
M: -Cum adica ce fac?! Dupa 2 zile abea acum ma suni daca ai sti tu unde am fost!!
Z: -Undeee!!?!??!
M: -Am stat in spital si nici nu ti-a pasat!!
Z: -Normal ca imi pasa de tine frumoasa mea dar mi s-a furat telefonul si pana l-au gasit polițistii a durat. Am fost chiar si la tine acasa si vecinii au zis ca esti cu ai tai plecata.
M: -Cum poti minti in asemenea hal?!?!?
Maya i-a inchis,si a izbucnit in plans la fel ca el. Era prima lor cearta. Dupa toata aceasta cearta Zac a tot sunat-o i-a dar mult mesaje,dar in mintea lui se aprinde un bec. A fugit repede la magazin si a luat ceva. A sunat-o pe Roberta si i-a povestit tot. Roberta nervoasa a sunat-o pe Maya si au stabilit sa se vada. Insa Maya nu stia ce o asteapta. S-au vazut intr-un parc pe o banca au vorbit iar dupa 2 ore Roberta pleaca cica sa ia vata pe băt.
Dintr-o data apare Zac,Maya a facut niste ochii mari. El ii adusese un buchet enorm cu trandafiri erau 101 si un bilet de dragoste. Iar in mana stanga avea un urs care daca il apasai pe nas zicea ,,Maya te iubesc iubire". Fata a inceput sa planga de fericire a vazut ca el chiar o iubeste.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 19, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubeste un EmoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum