aku jadi slave cikgu tini dan kawanya Part 5

1.6K 6 0
                                    

Sudah hampir 4 jam aku terkurung didalam kandang anjing tu akhirnya aku dibawa keluar juga oleh mist ain.

Dan dia Bwk aku Ke bilik biru apabila aku dan mist ain masuk aku dikejutkan dengan mist mira, mist dira, mist yaya dan cikgu  tini sedang berbogel hanya memakai bra dan panties jer dan mist ain pon menolak aku ke diorang.

Dan mist ain pon menutup pintu bilik dan berlalu pergi meninggalkan aku dgn diorang.

Tiba2 mist dira dan mist mira menarik tangan aku dan membawa aku ke katil dan membaringkan aku di atas katil dan mengikat kaki dan tangan aku dan menyumbat mulut aku dgn Ball gag.

Lepastu aku nampak cikgu tini dan mist yaya dtg ke arah kitaorang dan membawa nipple cam dan jempit baju.

Lepastu mist yaya dan cikgu tini pon naik atas katil  dimana mist yaya sebelah kiri manakala cikgu tini sebelah kanan sambil senyum jahat dkt aku.

Cikgu tini pon memasang nipple cam tu di batang aku manakala mist yaya menjempit tetek aku lepastu aku nampak mist mira menyalakan lilin dan menghalakan ke batang aku.

Aku meronta2 menahan kesakitan diorang hanya ketawa jer Lepastu cikgu tini bangun dan berdiri atas muka aku dgn perlahan2 dia menurunkan pahanya dan menghalakan pepeknya ke muka aku dan dia pon berkata.

( Cikgu tini ) akmal sy Nk awk jilat pepek sy nie sampai sy suruh berhenti.aku pon apalagi terus julurkan lidah aku dkt pepeknya dan terus aku jilat pepeknya.

Tiba2 aku nampak mist dira bangun dan mengambil rotan dan memukul badan aku Sampai berdarah lepastu mist mira pon menghalakan lilin tu ke tempat yg berdarah tu.

Dia punya sakitnya tk  boleh ckp sampaikan aku
Menangis meronta2 menahan sakit di bawah kangkang cikgu tini aku hanya dgr diorang ketawa jer.

Lepastu diorang pon berhenti menyeksakan aku dan diorang pon suruh aku ikut diorang ke tandas.
Sesampai aku di Tandas diorang suruh aku berbaring terlentang didalam bathtub dan diorang berempat masuk ke dalam bathtub dan berdiri atas muka dan badan aku dan menyuruh aku bukak mulut aku dan minum air kencing diorang .

Aku pon bukak la mulut aku dan tk sampai beberapa saat diorang berempat pon  mengeluarkan air kencing diorang yg kuning kental dan bau hancing tu .

Aku terus telan air kencing diorang bila dah selesai diorang berempat membersihkan pepek diorang atas muka aku menggunakan air lepastu diorang pon keluar dari bathtub dan keluar dari tandas meninggalkan aku terbaring di dalam bathtub.

Sekian lama aku tunggu di dalam bathtub aku terdengar seperti ada org masuk ke dalam tandas.

Rupa2 nya mist ain, mist ummi dan mist linda sambil tersenyum ke arah aku dan diorang pon masuk ke dalam bathtub dan berdiri atas muka aku dlm fikiran aku dh tahu apa diorang Nk buat
Mesti diorang nk kencing dkt aku.

Akhirnya firasat aku betul diorang bertiga kencing dkt muka aku dan suruh aku minum air kencing diorang lepas diorang dh kencing  diorang bersihkan pepek diorang dan keluar dari bathtub.

Lepastu diorang suruh aku bersihkan diri aku sampai bersih sebab diorang nk bwk aku pergi bercuti di jakarta

Aku pon bangun dari bathtub dan membersihkan diri aku sehingga bersih dan memakaikan pakaian yang disediakan oleh mist ain.

Antara pakaian yang disediakan oleh mist ain adalah.

Baju tshirt  warna hitam
Seluar jeans hitam
Boxer  hitam dan
Sport shoes

  Itu lh pakaian yg aku kena pki untuk pergi ke lapangan terbang pulau Langkawi  untuk ke jakarta. 

Bila aku dah siap aku pon turun ke bawah aku nampak diorang semua sedang menunggu aku di ruang tamu.

Dan diorang suruh aku pakai kn kasut diorang aku pon terus berlutut depan diorang dan memakaikan kasut diorang semua bila dah selesai diorang suruh aku masuk ke dalam kereta dan menyuruh aku duduk di kerusi paling belakang

Manakala aku kena duduk dgn mist linda dan mist ummi  manakala depan aku adalah mist mira, mist
dira dan cikgu tini manakala mist yaya duduk depan sebelah mist ain yg tgh drive menuju ke lapangan terbang.

Aku di belakang hanya didera oleh mist linda dan mist ummi jer dimana aku diminta cium ketiak, cium kasut ,hidu bau mulut dan yg aku tk tahan aku dipaksa untuk minum air  yg dicampur dgn air kencing ,air kumuhan, air jamban, air ludah, air rendaman kaki, air longkang, air rendaman baju dan air kangkang diorang.

Akhirnya kitaorang semua sampai juga di lapangan terbang aku dipaksa oleh cikgu tini untuk Bwk beg dia aku pon bwh la apa bila dh masuk ke dalam kapal terbang aku pon cari tempat duduk aku akhirnya aku dapat tempat duduk aku dimana sebelah aku adalah mist linda dan mist ain.

Aku pon duduk atas kerusi dan mist ain pon berkata dgn suara yg perlahan.

( Mist ain ) woi slave aku nk kau  jgn pergi mna2 tau kau duduk sini  diam2 faham.

( Aku ) faham mist ain sy janji sy tk akan pergi mna2.

( Mist ain ) bagus klu kau faham.

Bersambung Next Part

JADI SLAVE CIKGU TINIWhere stories live. Discover now