Tgh sedap2 aku tidur tiba2 badan aku dipukul oleh seseorang apabila aku buka mata aku dikejutkan dgn mist claudia yg memakai baju latex ketat ,seluar latex ketat dan kasut high heels sambil memegang Cabuk kulit di tangan nya.
Dan meminta aku untuk ikut dia ke bilik seksaan.dan memaksa aku berjalan seperti anjing.
Aku pon ikutnya ke bilik seksaan dan berjalan seperti anjing apabila sudah sampai ke bilik seksaan aku disuruh masuk. Apabila aku dh masuk aku tgk suasana di dalam bilik berwarna merah hitam dan di dalam bilik itu terdapat
kasur, kayu berbentuk X, topeng anjing, tali borgol, Cabuk kulit, Pengait cabang, tali, toilet chair, dan mcm2 lagi.
Lepastu mist claudia memerintah aku untuk berbaring di kasur .apabila aku dh baring di kasur
lalu mist claudia mengikat kaki dan tangan aku di penjuru kasur mengunakan tali borgol dan mist claudia menyumbat mulut aku dgn pantiesnya dan mata aku ditutupi dgn Eye mask.Tiba2 aku terdengar bunyi kasut high heels masuk ke dalam bilik seksaan dlm jumlah yg ramai. Aku dh mula takut tiba2 badan ku dipukulin sama mereka.
Aku hanya menangis dan meronta2 kesakitan diorang hanya ketawa saja dan tetap memukuli aku. Akhirnya diorang berhenti pukulin aku dan aku tidak tahu ke mana Mereka pergi.
Saat aku terbaring di atas kasur tiba2 batang aku dipegangi oleh seseorang dan secara tiba2 batang aku terasa panas gitu rupa2nya dia menitiskan lilin di batang aku.
Aku meronta2 menahan kesakitan tgh aku menahan sakit tiba2 ada org yg duduk atas muka aku dan aku tidak tau siapa org itu.
Akhirnya dia berhenti menitis lilin di batang aku manakala yg duduk di atas muka aku pon bagun entah ke mana. Akhirnya aku tertidur apabila aku terbagun aku lihat Eye mask aku dibuka dan aku tgk sekeliling aku dpti aku berada di bilik biru yg dimana bilik tu adalah bilik yg paling sadis sekali.
Dgn secara tiba2 pintu pon terbuka dan muncul lh mist yaya, mist mira, mist dira , mist ummi, mist ain, mist linda dan mist tini yg berpakaian bra dan panties saja.
Dan mereka naik atas kasur dan mereka memasangkan penis gag di mulut ku dan memasang nipple cam di puting tetek ku dan Penis plug di batang aku.
Dan satu2 daripada diorang mengangkang atas muka aku dan memasukkan Penis gag dlm pepek diorang dan lepastu diorang mengenjut Penis gag itu .
Lepastu diorang buka Penis gag dimulut ku dan nenyuruh aku jilat pepek diorang bergilir2 dan menyuruh aku mainkan pepek diorang mengunakan jari aku sampai diorang keluar air.
Lepastu diorang membuka ikatan ku dan membawa aku ke toilet dan membaringkan aku di atas lantai lepastu diorang kangkang atas muka aku dan menurunkan pepek diorang ke mulut aku
Lepastu diorang mengeluarkan air kencing diorang dgn deras mengalir ke muka dan mulut aku dan lahap aku telan air kencing diorang.
Lepas diorang dh kencing dkt aku aku jilat pepek diorang sampai bersih dan diorang suruh aku jilat plk air kencing yg tercicir diatas lantai tandas.
Aku pon julurkan lidah aku dan mula menjilat air kencing diorang yg tercicir di atas lantai. Lepastu diorang suruh aku bersihkan badan aku hingga bersih.
Lepastu diorang suruh aku berlutut depan diorang dan diorang memasangkan coller anjing di tengkuk ku dan menarik aku ke kaki diorang dan menyuruh aku menghidu bau kaki diorang.
Aku pon hidu la bau kaki diorang lepastu diorang suruh aku bukak mulut luas2 tiba2 diorang meludah ke muka dan mulut aku. Lepastu diorang suruh aku minum air di dalam kasut high heels diorang lepas aku dah minum.
Aku disuruh jilat ketiak diorang plk . aku pon jilat la ketiak diorang dan akhir sekali aku diperentahkan utk hidu bau kentut diorang dan diorang menyuruh aku berbaring di kasur dan mengikat kaki dan tangan aku di penjuru katil mengunakan tali borgol dan mulut aku dipasangi Ball gag dan diorang berlalu pergi meninggalkan aku di dalam bilik.
Bersambung Next Part
Jgn lupa vote dan komen