『OneShot』

213 20 6
                                    


Okulda fazlasıyla normal bir gündü,Tsukishima sırassında kulaklığını takmış öğle arasını müzik dinleyerek geçirmeyi planlıyordu. Birden sınıfta bir hareketlilik oldu, pek aldırmadan defterine bir şeyler karalamaya başladı.

Kantinden dönen Yamaguchi gencin yanına geldi ve kolunu dürttü Tsukishima arkadaşının dediklerini dinlemek için tek kulağını açtı ''Birazcık hızlı söyleyebilir misin'' Yamaguchi uzatmadan ''Bahçede kavga var izlemek ister misin?'' Tsukishima kulaklığını çıkartıp boynunaastı ''Bu fazla çocukça bunu neden yapayım ki? '' Yamaguchi gencin kolunu tutup hafifçe çekiştirdi '' Hadi amaa tek yaptığın burda oturmak kalk biraz hareket et, hem belki Y/N yi de alırız o sever kavgaları'' sarışın gözlüğünü düzeldip derin bir nefes verdi '' Sadece bu seferlik '' Yamaguchi sırıtıp genci koridorda sürükleemeye başladı.

Bahçe fazlasıyla kalabalıktı, çoğu kişiden 'oooo' lamalar geliyordu 'ne kadar gereksiz ve saçma nesi bu kadar eğlenceli ki'

Çok geçmeden kalabalığın arasından sıyrılıp en öne geçmişlerdi. Kavga edenlerden biri kızdı, bu Tsukki' nin garibine gitmişti. Kavga biraz daha ateşlenmiş daha çok tekme yumruk hava uöuştuktan sonra altta kalan genç 'PES EDİYORUM ' diye haykırmıştı. Genç kız elini yumruk yapıp havaya kaldırdı o sırada sarışın gence jeton yeni düştü şu anda karşısında önlüğü kana bulanmış kişi sevgilisiydi. Ağzı açık kalmıştı, karşıdan '' KAZANAN Y/N '' diye bağıran çocuğun sesiyle kendine gelen Tsukishima kalabalığı umursamadan genç kızın kolundan tutup sürklemeye başladı. Sonunda sakin bir yere geldiklerinde sevgilisine baktı, burnu kanamaya devam ediyordu, dudağı patlamıştı ve yanağında yumruk izi vardı. Kız zorda olsa gülümsemeye çalıştı '' O şerefsizi bir güzel dövdüm ve kazandım'' sarışın genç sevgilisini sarstı fazlasıyla endişeliydi kanaması olmasına rağmen ne zırvalıyordu bu kız '' Sen...İnanmıyorun Y/N kanaman var ve az önce bir kavgdan çıktın haberin var dimi. İtiraz etmek yok hemen revire gitmeliyiz'' genç kızı kucağına alıp revire doğru hızlıca yol aldı.

Revire geldiklerinde hemşire bir yandan genç kızı azarla karışık öğetler verip pansumanını yapıyordu. Tsukki de lavaboda elini yüzünü yıkadı üstüne kan bulaşmıştı aynada kendine baktı '' Tanrım bu kız çıldırmış olmalı beni ne kadar endişelendirdiğinin farkındadır umarım...'' kafasını iki yana sallayıp revire geri dönerken yanına koşarak Yamaguchi geldi, nefes nefese kalmıştı ''her yerde sizi aradım neredeydiniz ha '' '' Y/N yi revire getirdim '' deyip kısa kesmişt.

Revire girdiklerinde sedyede oturan sevgilisine baktı, kız sevgilisine bakıp kollarını uzattı Tsukki dayanamayıp sevgilisine sarıldı biraz fazla sıkmıştı '' h-hey Tsukki sanki biraz fazla sıkıyorsun beni'' tsukki kızdan ayrılıp kaşlarını çattı '' bunun için özür beklememelisin beni ne kadar endişelendirdin biliyor musun? Bütün bu yaptıklarını annene anlatacağım kesinlikle'' kız gözlerini açıp '' hayır hayır annem olmaz ''. Hemşire araya girip ''Gençler kişisel meselelerini lütfen dışarıda halledin bekleyen öğrenciler var'' tsukki sevgilisini sedyeden indirip eğilerek özür diledi.

Derslerin geri kalanını uyuyarak geçiren Y/N yi uyandırmaya giden tsukki sevgilisine baktı ,içinden 'Ne kadar sevimli uyuyor ' diye geçirdi sarışın genç dayanamayıp elini kızın yanağına götürüp okşamaya başladı 'yumuşacık' genç kız yanağındaki soğukluk yüzünden uyanmıştı, yerinde kıpırdanıp hafifçe gözlerini açtı her yeri ağrıyordu. Tsukki kızın uyandığını fark edince panikleyip okşadığı yanağı birden çimdiklemişti. Kız yanağındaki acıyla yerinden sıçrayıp sevgilisine baktı '' Ah bu acıttı tam da yumruk yediğim yanağım...neden beni dürtmek yerine yanağımı çimdiklemeyi seçtiğini sorabilir miyim Bay Tsukki hm?'' tsukki gözlerini kaçırarak ağzında bir şeyler gevelemeye başladı '' Ben sadece sen...sen...sana defalarca kez seslendim ve sen uyanmadın bana başka seçenek bırakmamıştın. Mızmızlanma ve çabuk hazırlan okulda tek biz kaldık.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᴛꜱᴜᴋɪꜱʜɪᴍᴀ ᴋᴇɪ x ʏ/ɴ    ♪ (ᴏɴᴇꜱʜᴏᴛ)♪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin