Και που αποφάσισα να βγω πιο βαρετά είναι .....
??: Είναι βαρετά γιατί χωρίς παρέα δεν περνάει η ώρα
Ε: Μάρθα
Μάρθα : Γειά σου lilia
Ends pov
Κάθομαι στο κρεβάτι και προσπαθώ να κοιμηθώ σιγά σιγά με επερνε ο ύπνος ....
" Αθηνά τρέχα ..... Αθηνά πίσω σου..... Αθηνά προσεχέ "
Έβλεπα φωτιά ..... Να διαπερνάει απέναντι μου έτρεχα στις σκάλες και προσπαθούσα να ξεφύγω έβλεπα μια ανοιχτή πόρτα και μέσα να προέρχεται το ένα άσπρο φως ...... Ξαφνικά βρέθηκα άλλου σε καρέκλες που ήταν δεμένοι άνθρωποι μέσα και από αυτούς ήταν και ο Lilia ....
Ε: LILIA ΠΊΣΩ ΣΟΥ
Σηκωθηκα κατά ιδρωμενη ένιωθα την καρδιά μου να καρδιοχτύπα ..... Τι ήταν αυτό το πράγμα ...... Ξανά ξάπλωσα αλλά η σκέψη μου πήγαινε σε αυτή την εικόνα και τώρα αναρωτιέμαι αν είναι καλά ο Lilia ...... Δεν μπόρεσα να κοιμηθώ.... Σηκώθηκα έβαλα τα παπούτσια μου και έφυγα για την σπηλιά έκλεισα την πόρτα και ξεκίνησα ...... Μπήκα μέσα στο δάσος φοβισμένη προχωρούσα γρήγορα κάποια στιγμή άκουσα έναν θόρυβο από τον θάμνο .... Άρχισα να τρέχω όταν βγήκα από το δάσος άκουσα ουρλιαχτά λύκων και μάλιστα ένας από αυτούς με πλησίασε ....
Μεταμορφώθηκε σε άνθρωπο ..... Εγώ πήγα πίσω και εκείνος ερχόταν όλο και πιο κοντά .....
??: Μην φοβάσαι δεν θα σου κάνω κακό το μόνο που θέλω είναι -
Και έπεσε κάτω φαίνεται πληγωμένος ...... Πήγα κοντά του......
Ε: για σε βοηθήσω θα πρέπει να με βοηθήσεις και εσύ στηριξου στον ώμο μου
Με βοήθησε και τον βοήθησα έφτασα στο σπίτι του Lilia χτύπησα την πόρτα .... Άνοιξε και εμφανίστηκε ..... Με βοήθησε με τον ξένο τον πήγαμε στο κρεβάτι ......
Lilia : jack τι κάνεις εδώ έπρεπε να είσαι στο twisted wonderland
O jack άρχισε να βήχει .....
Jack : σε ψ -ψαχνουν l-lilia θε- θέλουν να σε-σε σκοτο-σκοτωσουν
Έκανα πίσω να σκοτώσουν τον Lilia για ποιο λόγο τι έκανε βασικά ποιός θέλει να το κάνει αυτό και τι είναι το twisted wonderland ......
Όταν περιποιήθηκαμε τον Jack κατεβήκαμε κάτω ...... εγώ από το άγχος και όλο αυτό τον αγκάλιασα και άρχισα να κλαίω .....
Lilia : ει ει τι έγινε γιατί ήρθες εδώ την νύχτα
Σκουπίσα τα δάκρυα μου και του είπα για το όνειρο που είδα και φοβήθηκα μην βγήκε αληθινό
YOU ARE READING
Η νύφη του βαμπίρ
FanfictionΣε ένα χωριό μακριά από την σπηλιά του βαμπίρ κινδυνεύει να χαθεί ..... Για να ζήσουν οικογένειες , ζευγάρια , παιδιά και γενικά η ανθρωπότητα θα πρέπει να γίνει μια θυσία .... Ένα όμορφο κορίτσι έξυπνο με ωραία μάτια και όμορφα χαρακτηριστικά είνα...