Κεφάλαιο 2 : η αρχή και το τέλος μια πρόταση ( part 1 )

41 7 0
                                    

Το επόμενο πρωί δεν είχα την διάθεση μέσα μου ...  Είμαι ξάπλα στο κρεβάτι κοιτάω το ταβάνι αυτή η ανατριχιαστική εικόνα γύρω φέρνει πολλές φορές στο μυαλό μου γιατί ο κόσμος να είναι έτσι γιατί κάθε μέρα να υπάρχουν θύματα ;  Σηκώθηκα βγήκα έξω από το δωμάτιο περπάτησα στα στενά του χωριού αξεχνιαστη αφοσιωμένη σε αυτό το συμβάν που προκαλεί φόβο άγχος για το αύριο .....

Χωρίς καν να το καταλάβω ήμουν έξω από το χωριό και κοντά στην σπηλιά  ένα μικρό γατάκι στρυφιγυριζε γύρω από τα πόδια .....

Ε: γιατί είσαι εδώ μικρό μου μπορεί να πάθεις κακό

Το πήρα στην αγκαλιά μου το χάιδεψα περπάτησα λίγο ακόμα πιο πέρα ήμουν πολύ κοντά στην σπηλιά  είπα να μην προχωρισω άλλο πιο μέσα μα το μικρό γατάκι πήδηξε από την αγκαλιά και στο στόμα του κρατούσε το βραχιόλι που μου είχε χαρίσει η μητέρα μου .... Έτρεξα από πίσω μπήκα μέσα στην σπηλιά ήταν σκοτεινά αλλά έμοιαζε σαν σπίτι άκουσα κάτι σαν έρχεται οπότε έφυγα κατευθείαν από εκεί και ας ήθελα να πάρω πίσω το βραχιόλι ......

Lilia pov

Καθόμουν στο κρεβάτι ξάπλα τα μάτια μου είχαν κλείσει  .... Δεν μπορούσα να κοιμηθώ ένιωθα την εκδίκαση να βράζει μέσα μου..... Άκουσα μια γλυκιά και τρυφερή φωνή  σηκώθηκα και πήγα εκεί είδα εκείνο το κορίτσι που ήταν έξω από μια πόρτα ..... Έφυγε όμως γρήγορα ....  

Loki: φαίνεται γλυκό το αίμα

Ε: τι θέλεις

Loki: εγώ τίποτα ήθελα να δω τι κάνει ο αγαπημένος ξάδερφος μου

Ε: για άλλο πράγμα ήρθες  σε ξανά ρωτάω τι θέλεις

Loki: εκδίκηση

Ε: από ποιον

Loki : από τούς ανθρώπους

Δεν τον ξανά κοίταξα απλά έστριψα το βλέμμα κάτω στο γάτι κρατούσε το βραχιόλι πήγα κοντά του και του πήρα το βραχιόλι ήταν μαύρο μια άσπρη μπίλια

Ε: θα μου φανείς χρήσιμος εσύ

Ends pov

Γύρισα πίσω μπήκα στο φούρνο μέσα και πήρα μια ανάσα και ανέβηκα πάνω ...... Έκατσα στο δωμάτιο και ακούμπησα τον καρπό του χεριού μου που είχα το βραχιόλι ......

Η νύφη του βαμπίρ Onde histórias criam vida. Descubra agora