Selamlar herkese! Nabersiniz?
Benim finallerim çok şükür bugünden itibaren bitti, son sınav baya kazıktı inşallah büte kalmam. Zaten seneye de aynı hocanın dersi var, hiç çekemem valla.
Kitabın 200. bölümü fiyuuuuuuu 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻. (duygulanwmak.)
Öncelikle kitabıma gelip istek bırakan ve istek bırakmasalar bile gelip fikrini söyleyen, yorum yapan , oy veren ve hayalet olup sadece tasarımlarıma bakanlara teşekkür ederim. Bu kitap benim kendimi geliştirmemde ve sizlerle tanışmamda bir basamak oldu, ayrıca ilk göz ağrım çünkü sonuna kadar bu kitaba devam ettim ve ilk kez bir kitabım 200 bölüm oluyor asdjadlasdasdasdasa.
Kitabımın bu kadar büyüyeceğini hiç düşünmemiştim. İyi ki bana şans verip istek bırakmışsınız, kendimi geliştirmemde sizlerin çok büyük bir rolü var, sizi seviyorum civcivlerim. 🥰🥰🥰🥰🥰💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜.
İsteğini alamadıklarımdan özür diliyorum, ama üzülmesinler yeni bir tasarım kitabı açmayı düşünüyorum. Ne zaman açarım bilmiyorum ama bu kitabın hemen arkasından açmayacağım o kesin çünkü birazcık ara vermek istiyorum. (Ne arası Ceren finallerin varken ara verdin yeterince dediğinizi duyar gibiyim... bazı yazarlar beni o kadar yordu ki, bir süre istek almam büyük ihtimalle.)
Tekrardan bu yolda benimle olduğunuz için teşekkür ederim civcivlerim. (biraz daha konuşursam ağlayacağım sdadjasdkasdkasjdlasjdasdas.)
Gelelim kapağa, yazar benden anime kızları tarzında çizim şeklinde istedi ancak ek olarak kızın yüzünde maske de istediği için hoş durmayacaktı ben de olduğu kadar bir şeyler yaptım.
Kızın üstüne texture ve maske ekledim yani pek bir şey yok aslında kapakta, çok içime sinmese de yazarın isteğine yakın olmuştur umarım. (Kapanış kapağım oldu kendisi.)
diarysnur 'un isteğidir. Umarım beğenirsin.
Kitabın tanıtım kısmına "Kapak tasarım: @japoncivciv" yazmayı unutma.
En az 2 hafta kullanmak zorundasın.
Kullandığın süre boyunca takipten çıkma.
Kapakta oynama yapılamaz.
Kızın fotoğrafı da bu;
Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın lütfen.
Seviliyorsunuz civcivler.
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monroe Design | Bitti
Non-FictionHikayesine kapak yapamayanlar veya kapağından memnun olmayanlar için. Verilen şartlar ve künyelere uygun istekler yapılacaktır. Kullandığım Photoshop Uygulaması: Adobe Photoshop CS6/CC2020 Kapak: @preallens 💜 © Tüm Hakları Saklıdır. 💜