Onlar kim..?

2 0 0
                                    

-Sonra ne oldu Babaanne?

-Birbirlerinin gözlerinin içine bakýp dudaklarýyla beraber ruhlarýný da birleþtirdiler ve sonra bir patlama sesi geldi.

-Patlama sesi mi? Neyin patlama sesi?

-Gözlerin dolmasýn meleðim merak etme, baban asker olduðu için yapýlan bir deneme atýþýydý.

-Annemle babam böyle mi evlenmeye karar verdiler yani?

-Evet meleðim böyle karar verdiler.

-Çok güzelmiþ umarým bende ruh eþimi bulabilirim. Annemle babamýn hikayesi Rusya da ki en tutkulu aþk hikayesi olmalý!

-Aslýna bakarsan en tutkulu aþk hikayesi Çarevna Daria ve Nikitanýn ki olabilir.

-Onlar kim babaanne?

-Geçen gün kitaplýðýmda görüp merak ettiðin kitabý ve içindeki fotoðraflarý getir bakalým ZIPLAMADAN!

-Getirdim.

-Tamamdýr aç bakalým içini.

-Burada 4 tane kýz fotoðrafý var, bunlar kim babaanne?

-Bunlar Çarlýk Rusya döneminde ki son Çarýn kýzlarý en büyükleri Daria, sonra sýrasýyla Adelina, Arina ve Ýrina.

-Peki ya bu erkekler?

-Onlarda Çarýn oðullarý, Çezaveriç olan en büyük oðlu Ývan, sonra Vladimir ve Andrey.

-Burada birbirine sarýlan çift kim babaanne?

-Ýþte onlar Daria ve Nikita çifti.

-Nikita kimdi babaanne?

-Nikita çar ailesinden sonra soylu ve önemli bir aile olan Denisenko ailesinin en büyük oðluydu.

-Elbiseleri bembeyazmýþ babaanne melek gibiler.

-Onlar Beyaz Rus meleðim.

-Beyaz Rus ne demek babaanne?

-Safkan demek meleðim, yani kanýnda sadece Rus kaný olan baþka bir uyruk karýþmamýþ olan demek.

-Bu kitap ne babaanne?

-Çarevna Darianýn ve Nikitanýn hayatý bebeðim hadi aç da oku.

Zarafet KatilleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin