15

271 17 10
                                    

Romantik bir filmdi, Jirou ile Kaminari patlamış mısırlarını yiyerek filmi keyifle izlediler.
° jirou ; Kaminari film çok güzeldi bu kadar zevkli bir sevgilim olduğunu bilmiyordum.
°Kaminari; Beğenmene sevindim PARLAYAN KAPKEKİM!!
°Jirou; bebeğim bakk cidden şu lakap konusunu konuşmalıyız...
Kaminari affallamış bir şekilde jirou'nun gözlerine baktı.
"karım nasıl?" kelimeleri çıktı ağzından kaminarinin ağzından ardından yüzünde hafif bir gülümseme oluştu. Jirou ise  bir dometes gibi kızarmıştı yanaklarını saklamak için ellerini kullanıyordu.
°Kaminari; *güler* Jirou hadi ama utanma. dondurma,dondurma yiyelim!
Jirou ellerini yüzünden çekti ve başını aşağı yukarı sallıyarak kaminariyi dondurmacı doğru çekiştirdi.
Dondurmalarını alıp yurda döndüklerinde ortak salona yerleştiler. Jirou kaminarinin yanağına bir öpücük kondurup kızların yanına gitti. Kaminari ise sero, kirishima ve bakugou'nun yanına doğru yol aldı.
°Sero; ohoo Kaminari bey sevgilinizle randevunuz nasıldı?
°Kaminari; Normaldi yani bilirsin her sinemada olduğu gibi film yerine jirou'yu izledim.
°Kirishima; bu... Çok romantik!
Todoroki 3'lünün yanına geldi.
°todoroki; Kaminari-kun jirouyuda alıp üst kata gelir misin bişey konuşmak istiyorum.
°kaminari: tamam.
Kaminarinin ağızından
-todorokiyle ilgili sorun ne bizimle neden konuşmak istesinki?
°kızlar sevgilimi sizden çalabilir miyim geri getiricem merak etmeyin.
°mina; HIZL OL KAMİNARİ DENKİ
°kaminari: olacağım Mina birkaç dakika sadece.
°Jiroı; sorun ne?
°kaminari: todoroki kun bizimle bişey konuşma istiyormuş
°Jirou; huh?
°kmainari; nedenini bende bilmiyorum tatlım ama birazdan öğreniriz
°jirou; bana tatlım diyince kalbim Okadar hızlanıyoki...
gülümsedim ve todoroki in yanına gittik.
°Todoroki; sizi çardiğim için zügnüm nasıl yapacağımı bilmiyorum. Yardımına ihtiyacım var, ben yayorouzo-san dan hoşlanıyorum...

Heyecanlı yerde bıraktıım
°bölüm hakkında ne düşüyorsunuz? 💓

Gün Batımı ✨⚡Kamijiro <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin