Yine bir duruşmadan çıkmıştım. Kadın ağlıyor adam ise gülüyordu beli ki kadın kocasını çok seviyordu hemde kocasının onu 3 kez aldatmasına rağmen seviyordu bu çok üzücü. Bu arada ben Berk erdemli 24 yaşındayım ve tahmin ettiğiniz gibi bir avukatım. Çok geçmeden mahkemeden çıkıp büroya geldim. Ve odama geçtim masama oturup çalışmaya başladım.
......
LARA🖤
Arabada şirkete gidiyordum. birden telefonum çaldı hoparlöre alıp konuştum.
"Efendim sinem" arayan sekreterim sinem'di "şey Lara hanım Büşra hanım geldi...ama kendisi çok kötü sizinle görüşmek istiyor" Büşra benim kuzenim bu sene bir salaklık yapıp evlendi ama evlendiği adam çok sinir bozucu bu yüzden Büşra sürekli mutsuz. " Sen onu benim odama çıkar hemen geliyorum" dedim. Kim bilir yine ne yapıştı o it herif çok geçmeden şirkete geldim ve odama çıktım. Sinem ve Büşra odamdaydı Büşra çok kötü durumdaydı. Ağlıyordu sinem ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu ama nafile hemen yanlarına gittim. " Noldu yoksa o kocan olacak işe yaramaz mı bir şey yaptı?" Çok ağlıyordu zar zor bana cevap verdi "ben..." Biraz nefes alıp tekrar konuştu "benim biraz işim vardı markete çıktım...eve geldiğimde" tekrar durup ağlamaya başladı. "Geldiğim de onu ve bir kadını kendi yatağımda bastım" birden ayağı kalktım ve konuştum " birşey yaptı mı sana?" Büşra titreyerek kolunu gösterdi kolu mosmor'du "Lara...ben ondan boşanmak istiyorum senin tanıdığın var mı? Bu iş hemen bitsin" elimle göz yaşlarını sildim "ağlama değmez onun gibi şerefsiz birine değmez"
......
Bir saat geçmişti internete biraz araştırma yapıp en iyi boşanma avukatı'nı buldum ismi Berk erdemli 'di sinemi çağırıp bütün toplantıları ertelenmesini istedim. Hemen şirketten çıkıp arabama bindim. Ve büroya gittim arabadan indim ve büroya girdim "merhaba Berk erdemli ile görüşmem gerek de haber verir misiniz" çalışan çocuk eline telefonu aldı "tabi adınız" Lara kayaoğlu" çocuk tuşlara basıp telefonu kulağına götürdü. "Berk bey Lara kayaoğlu sizi görmek istiyor" çocuk başını salladı ve telefonu kapatıp bana döndü " buyrun Berk bey sizi bekliyor" yukarı çıktım sağ döndüm ve kapıda ismini gördüm.BERK❤️
Masamda oturmuş haftaya olacak mahkemenin son hazırlıklarını yapıyordum ve birden kapım çaldı "gir" dedim.Ve kapıdan içeriye dünyanın en güzel kadını girdi sanki onu görünce kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. Neydi bu ilk görüşte aşk mı? Bana soracak olursanız ilk görüşte aşktı. "Daha ne kadar bakacaksın?" Sanırım zaman durdu yılardır beklediğim an şu an geldi "hı...buyrun oturun ne için gelmiştin" nolur evli olma nolur... "Boşanma" ne yani evli miydi? Ama belki kocasını sevmiyordur nolur sevme seni bulmuşken kayıp edemem. "Peki ne için boşanmak istiyorsunuz" hafif güldü sanki dünyama güneş doğdu "ben değil kuzenim boşanmak istiyor kendisi çok kötüydü benden yardım istedi." İşte bu harika bir haber "öylemi özür dilerim ben siz zanettim" dedim. "Sorun değil kuzenim bugün sabah dışarıya çıkmış markette felan gitmiş döndüğünde ise kocasını yatakta bir kadınla birlikte görmüş" dedi "ve ayrıca kuzenime şiddet uygulamış" diye ekledi "siz hiç merak etmeyin Lara hanım ben bu durumla bizzat kendim ilgileniceğim" dedim. "Teşekkür ederim ben gidiyorum o zaman" hayır bu kadar erken bitemez tam gidecekken durdurdum "Lara hanım" dedim "efendim" dedi Lara "şey bu benim numaram bir ihtiyacınız olduğunda aramaktan çekinmeyin" dedim ve bir kağıt parçası uzatım. "Peki teşekkürler Berk bey" dedi ve arabasına binip gitti o mükemmeldi saçları gözleri herşeyiyle harikaydı.
....
LARA🖤
Arabama binip eniştem olacak Murat'ın yanına gittim. Kesin evdeydi şerefsiz arabadan inip kapıyı çaldım ve kapıyı kızıl saçlı bir kız açtı. Kızın kapıyı açmasıyla içeri girdim. Her yer içki şişeleriyle doluydu. Ve Murat 'da salonun baş köşesinde oturmuş televizyon izliyordu. Beni görünce bir anda ayağa kalktı ve "ooo hoşgeldin baldız" dedi bir anda yakasından tutup kafa atım "hoşbulduk enişte eee hayat nasıl gidiyor" o yerdeyken bir anda tekme atım kızıl saçlı kız çığlık atıp Murat'ın yanına geldi bir anda kızın saçlarından tutup çektim. Kız çığlık çığlığa bağırıyordu. "Adın ne lan senin?" Dedim "pelin" dedi kızıl saçlı kız "bana bak pelin ya şimdi burdan siktir olup gidersin ya da ben senin üzerinden dışarıda ki arabamla geçerim ve bunu yaparken de çok mutlu olurum" dedim kız bir anda evden kaçıp gitti. "Evet gelelim sana murat efendi" diyip eğilip kulağına fısıldadım. "Biliyor musun murat? Sana bu aileye geldiğinden beri nefret ediyorum ve ben nefret ettiğim insanları yaşatmama gibi bir huyum var" dedim ve ekledim "ama seni yaşatmak zorundayım. Çünkü boşanıyorsunuz yarın seni avukat arıyacak ve sana boşanmak isteyip istemediğini soracak sende boşanmak istiyorum diyeceksin he eğer demez isen seni üzerinde tüm işkenceleri uygularım tamam mı?" Kafa sallayınca hafifçe güldüm ve yerden kaldırdım tam gidecekken durdurdum " he bu arada sen onun hangi kolunu morartmıştın sağ sol?" Dedim. Ve yanına gidip "sol dimi?" Diyip kolunu ters büküp tırnaklarım ile kolunu çizdim ve kırdım. Ardından evden çıkıp arabaya bindim ve kendi evime gittim. Kapıyı açtığımda beni köpeğim pars karşıladı biraz onu sevdim ardından çok yorgun olduğum için pjamalarımı giyip yatağıma uzandım çok geçmeden uykuya teslim oldum.
🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️
SELAM PANKEKLERİM BU BENİM YAZDIĞIM İLK KİTAP UMARIM BEĞENİRSİNİZ MUCUKLANDINIZ