CHAPTER 14

275 15 29
                                    

HEY GUYS,

SUNNY HERE,

I AM BACK AFTER A LONG TIME

PLEASE DO SUPPORT THE STORY.

SILENT READERS, PLEASE VOTE FOR THE STORY

NOTE: ROHAN, KARAN, KABIR, SAHANA ARE STAYING IN SUNSHINE MANSION

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NEXT DAY:

DINING TABLE:

PRACHI: EVERYONE IS HERE EXCEPT OUR NEWLYWEDS. WHEN WILL THEY COME.

RHEA: PRACH, UNDERSTAND YAAR, THEIR MARRIAGE WAS YESTERDAY, OBVIOUSLY, THEY WILL WAKE UP LATE ONLY NAA.

RAGINI: RHEA IS R8 PRACHI DII, BY THE WAY WHY R U WAITING FOR THEM.

SWARA: I THINK SHE IS WAITING TO KNOW WHAT HAPPENED AT NIGHT  😂😂.

NAIRA: OH OH, PRACHI CALM DOWN, U CAN ASK ABT IT LATER TOO.

PRACHI: AHHHH... I AM HUNGRY, THEY KNOW THAT EVERYONE WILL EAT TOGETHER ONLY NA, THAT'S WHY I WAS ASKING ABT THEM. BUT IT'S NOT A BAD IDEA SHONA.

AT THAT TIME KABHIR- NISHA, RANVEER - ISHANI, KIARA - SUNNY, KARAN - MISHA, ROHAN - GAYATHRI CAME DOWN.

SUNNY: WHAT'S THE DISCUSSION ABT.

MISHTI: BHAI, WE WERE THINKING WHAT WOULD HAVE HAPPENED YESTERDAY NIGHT.

NISHA: WHAT HAPPENED YESTERDAY 🤷‍♀️🤷‍♀️?

SAHANA: COME ON BHABHI, YESTERDAY WAS OUR 5 COUPLES 1st NIGHT. DID U FORGET ABT IT IN THE MORNING ITSELF BHABHI? 

AARAV: DII, BHAI, JIJU'S DID U ALL SLEEP WELL LAST NIGHT 😁😁😁😁.

ALL THE COUPLES WERE BLUSHING HARD

PRAGYA: OH OH, STOP TEASING THEM, COME AND HAVE THE BREAKFAST.

EVERYONE HAD THEIR BREAKFAST AND WENT TO THEIR OFFICE. OUR 5 NEWLY WEDDED COUPLES WERE AT THE MANSION AS PRAGYA HAD STRICTLY TOLD THEM NOT TO COME TO THE OFFICE FOR 1 WEEK. SO THEY ALL  WERE ON LEAVE.

IN THE EVENING PRACHI, RHEA, AARAV, NAIRA, MISHTI, ADITHYA, RUHI WENT TO MEET THEIR BOYFRIENDS AND GIRLFRIENDS ROSHIN, DHRUV, SAMAIRA,  KARTHIK, ABEER, ALIYA, SAHIL.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P.N: ROSHIN, DHRUV, AND SAMAIRA ARE THE CHILDREN OF PURVI (PRAGYA'S SISTER, JANAKI AUNTY'S DAUGHTER, WHOM ALIA & TANU TRAPPED FOR PRAGYA'S KIDNAPPING.)

PRACHI, RHEA, AARAV HAD NOT SEEN PURVI & HER HUSBAND TILL NOW. SO THEY ARE UNAWARE OF THE FACT THAT PURVI IS LIKE A SMALL SISTER FOR PRAGYA.

THEY HAD ALSO NOT MET PRAGYA & SHRISHTI TILL NOW.

KARTHIK AND KIRTI ARRE ORPHANS.


ROSHIN KHURANA

ROSHIN KHURANA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
DIL KE RISHTEYWhere stories live. Discover now