Selam Arkadaşlar!
Kitap Melisa ve Kübra ikilisine ait. Birlikte kurguladığımız bi kitap. İyi okumalar:)^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Yine okula gitmek için hazırlamıştım . Üniversite son sınıfı bitirmek neden bu kadar zor oldu anlamadım. Hukuk bölümünü seçmiştim ,kendime güvenerek ama sandığımdan daha zor çıktı. Üstümü giydim ve aşağı indim.
Mutfaktan kahkaha sesleri geliyordu neye gülüyorlardı bu kadar acaba diye düşündüm ve mutfağa su içme bahanesiyle girdim. Aram evdekilerle pek iyi değildi. Hatta hiç iyi değildi hele ki babam nefret ediyorum ondan. Ama bi iş sahibi olmadan bu evi terkedemem annemi burada tek bırakamam işim olduğunda onuda alıp gideceğim burdan.
Bardağı aldım ve sanki dün hiç bişey olmamış gibi su içtim. Hepsi bi anda sustu ve gözler bana döndü. Babam ayağa kalktı ve benim yanıma geldi.
-Araf!
-Ne var!
-Dün yaptığın saygısızlık yetmedi şimdi mi devam ediyorsun. Özür dilemek yerine.
-Dün yaptığım şeyde haksız olsaydım emin ol senin gibi söylediğim yalanların arkasına saklanmaz, özürümü dilerdim. Ve sorun da şu haksız değildim!
-Ben ne zaman yalanlarım arkasına saklandım. Sen benimle konuşurken galiba küçüğün görüyorsun beni. Sen istesende istemesende sen benim OĞLUMSUN!
-O ZAMAN BİRAZ OĞLUN GİBİ HİSSETİRSEYDİN!!
Çok fazla sesim yükselmişti her seferinde sen benim OĞLUMSUN diye zırvalıyor bıkmıştım artık.Araf o ses tonuna DİKKAT ET karşında çocuk yok! Daha fazla katlanamazdım bu saçmalığa keskin bi bakış atarak , ordan ayrıldım.
-ARAF GEL BURAYA! KONUŞMAMIZ BİTMEDİ, SAYGISIZ HERİF! GEL BURAYA!
Arkamdan bağırışları umrumda değildi. Arkamı dönüp bi kez bile bakmadan evden çıktım.
(1 GÜN ÖNCE)
Saat gece 2 olmuştu ödevlerim hala bitmemişti. Bitirmek için acele ederken dersin kitapının kitaplıkta olmadığını farkettim . En son sessizlikte çalışmak istediğim için bilardo odasında çalıştığımı hatırladım . Odamdan çıktım ve merdivenlerden aşağıya inerken Derinle karşılaştım .
-Derin
-Ne var
-Kitabımı gördün mü?
-Yoo
-Gözüne çarpmadı mı hiç
-Ne bilim ya kitabının bekçisi miyim git bak .
Dedi ve odasına çıktı. Bende merdivenlerden aşağıya indim ve bilardo odasının önüne geldim . Tam kapıyı açacakken içerden sesler geldiğini farkettim. Bu bi inleme sesiydi aynı anda gülüşler sesi geliyordu ve arada sesler "Ahh ender yavaş yavaşş " bu cümleyi duyduktan sonra bütün hıncımla içeriye girdim .
İçeride babam ve bir kadın vardı . Babam annemi aldatıyordu hemde bizim evde . O hıncımla elime ne geçerse yere fırlattım ve ard arda hakaret ve küfürler saydırmaya başladım o sırada bir baktım ki kapı açıldı. Annem ve babam içeri girdi ve bana baktı . Babam burdaydı zatenn nasıl birden oraya gitti anlamadım ortada bir kadında yoktu ama ben hakaret etmeye devam ettim çünkü onları görmüştüm . O sırada babam yüzüme bir tokat attı ve;-Sen ne dediğini farkında mısın şerefsiz.
Ben ani sinirle babama saldırdım ve onu itekledim.
-ANNEMİ O SÜRTÜKLE ALDATIRKEN DÜŞÜNSEYDİN!"
-BEN ANNENİ ALDATMADIM ARAF KES ŞU SAÇMALIĞI ELİMDEN Bİ KAZA ÇIKMADAN!!
-SENİN ANNEMİ ALDATIRKEN YAPTIĞIN SAÇMALIK DEĞİL AMA! Bi anda yüzüme bi tokat indi ve bunu yapan kişi annemdi. Annem bana baktı ve "Araf yeter babam benimleydi kes şunu!" Sıkıntı hala sinirliydim babam geldi ve;
- Bu öyle iki tokattan anlayan birine mi benziyor!? İlla alacaksın eline kemeri döveceksin! Benim boyumu geçmişsin dövmeye utanıyorum ama bi ceza almak zorundasın ARAF!
Ne olduğunu anlamıyordum bile sanki herkes kafayı yemişti . Döndüm ve ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16. GÜN
Misterio / SuspensoKendi dünyasında yaşadığı çaresizliği ve yanlızlığı ile karşı karşıya gelmesiyle . Etrafında yaşanan değişik olaylara karşı kendine inanarak güçlenen buna rağmen içindeki karanlığı söndüremeyen , karakterine karşı olan hayatta yaşamaya çalışan bir...