De ontmoeting

252 6 1
                                    


Pov jada
Als je eenmaal zijn aangekomen bij de kermis en lars en luuk zie vind ik het gelijk al minder leuk. Maar ik probeer echt niet jaloers over te komen ofzo maar het gaat gewoon vanzelf. Gelukkig kunnen ik en lars het heel goed met elkaar vinden. Hij geeft me een knuffel en zegt: wat heb ik jou ook gemist kleintje. Ik zeg: ik jou ook hoor en we laten los.
Hij was namelijk op vakantie geweest. Laura vind ht ook niet erg dat ik en lars heel close zijn, zij vind het juist alleen maar leuk. Met luuk heb ik wat minder. Ik mag hem wel hoor maarja gewoon minder. Omdat hij soms best gemeen kan doen. Hij kwam naar me toe en gaf me ook een knuffel.

Pov laura
We gingen met zn 5e naar de eerste atractie. Jada en lars lopen naast elkaar en ik loop nu met luuk en sophie. Ik vind het echt leuk om te zien hoe goed jada en lars het kunnen vinden en vertrouw jada ook 100 procent dat er niks meer is want ik ken haar al bijna me hele leven. Als we bij de eerste atractie zijn gaan eerst ik en lars samen en luuk en sophie samen. Jada bleef buiten wachten want ze wilde niet in haar eentje er in wat ik wel begrijp.

Pov jada
Ik sta bij die atractie te wachten tot en ineens een hele knappe jongen met blauwe glinsterende ogen met mooi blond haar me aan keek. Ik had een staar moment op hem en kon niet meer weg kijken of nou ja.. wilde niet meer weg kijken.
Tot het een beetje akward werd en ik maar gauw weg keek.

Pov matthy
Ik was met robbie, raoul, koen, milo naar de kermis. Maar ik word nog al snel misselijk dus besloot niet in deze atractie te gaan samen met robbie. Tot ik daar ineens een prachtige meid staan met blond haar en een leuke lach. We keken elkaar aan en het leek wel of de tijd stil stond. Robbie zag dat en zij: zozo eingdelijk een keer op de wijfen aan het letten. omdat ik nooit echt dee. Ik zij: ha ha heel grappig. Maar voor dat ik het door had was robbie bij die prachtige dame en nam haar mee

Pov jada
Toen ik weg keek kwam er een jongen jaar me toe met bruin haar. Hij trok me mee en ik keek erg geschrokken. Totdat hij mij bij die blonde jongen achter liet. Hij schrok ook een beetje en hij hij: oh hoii! Ik zij hoi terug en we begonnen een gesprek. We gingen een stukje wandelen. Tot we bij de haven ergens gingen zitten met zn 2e. Het voelde op een of andere manier gewoon vertrouwd ofzo met hem. Hij vroeg of ik een relatie heb en hoeveel ik er heb gehad ik zij: dat ik nog geen echte relatie heb gehad. En ik zag dat die een beetje verbaasd keek, ik vroeg waarom hij zo keek en hij zij: je bent gewoon prachtig dus had niet verwacht dat je nog geen relatie had. Ik voelde me blozen en hij zag dat en kwam tegen me aan zitten en deed een hand om me heen. Ik schrok en ging opzij. Ik zag matthy sip kijken en voelde me schuldig en zij sorry. Hij zij maakt niet uit, maar alsnog voelde ik me scheuldig. Dus kwam naast hem zitten en hij zij: het hoeft niet he als je het te snel vind gaan. Nou het was zo schattig maar besloot bij hem te gaan zitten. Ik keek op mn telefoon en zag dat ik heel vaak gebeld was door laura en sophie. Maar besluit alleen een appje achter te laten dat het goed met me ging want ze waren bezorgd maar wilde niet nu al weg, ik vond het zo gezellig ik leg mn hoofd op zijn schouder heel zachtjes. Hij keek me aan en ik zag hem blozen daarom keek ik snel weg. Ik heb me nog nooit zo veilig bij iemand gevoeld. Hij vroeg aan mij wat we gingen doen, of we terug gingen naar onze vrienden of samen blijven. Voor mij was het niet zo moeielijk ik wilde met hem blijven, met matthy alleen. Maar dacht misschien wilt hij dat niet dus zij dat hij mocht kiezen. Hij zij: nou uhm uh eigenlijk vind ik het heel gezellig met jou alleen en we keken elkaar aan.....

De liefde van mn levenheb ik.. gekregenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu