Pov jada
Het is half 3 s'nachts en besluit weg te gaan.
Ik belde Laura en ze nam niet op. Ik keek op haar snap locatie en zag dat ze al thuis was en 34 min geleden voor het laatst online was.
Ook op Sophie haar locatie stond 37 min geleden. Dus hun lagen waarschijnlijk al te slapen. Ik twijfelde wat ik moest doen, want kon ook niet zelf naar huis of moest een taxi nemen in m'n eentje maar daar heb ik ook niet zo veel zin in. Ik voel me een beetje in de steek gelaten door hun, maar voel me ook weer schuldig dat ik niks heb laten weten. Ik besluit aan matthy te vragen of hij het erg vind dat ik bij hem slaap.Pov matthy
Toen jada zei: uhm mat, mag ik misschien bij jou slapen, de rest is al weg en liggen al te slapen. Ik keek haar blij aan en zei: tuurlijk! Ze keek een beetje bang, waarschijnlijk omdat dit haar eerste keer naarst een jongen is. Maar ik besluit het gewoon rustig aan te doen en stel haar gerust dat er niks gaat gebeuren. Ze geeft me een knuffel en daarna kijkt ze me aan en ik zoende haar, voor dat ik het wist raakte onze lippen elkaar weer. Tot ik zag dat Koen ons aan keek en ons filmde, mij boeide het niet zo veel, maar jada vond het niet leuk en trok zich weg.Pov Koen
Toen we de taxi hadden gebeld besloten ik, matthy en jada in een auto te zitten, en de rest in de andere auto. Ze stappen in en jada zit in het midden. We zaten namelijk alle 3 achterin omdat dat moest van de taxi chauffeur. Toen we aan het rijden waren zag ik dat jada moe was en ze viel in slaap. Maar doordat er een bocht kwam lag haar hoofd op mij schouder.
Ik zag dat matthy het niet leuk vond en een beetje sip keek. Ik zei tegen hem: laat haar maar ze is moe en geloof me ze voelt echt niks voor mij hoor, want jullie zijn al gemaakt voor elkaar.Pov jada
Ik hoor matthy zeggen dat we er zijn. Ik werd wakker en zag dat ik bij Koen lag. Ik schrok en en haalde me hooft weg en zei: sorry uhm.. en voordat ik iets kon zeggen zei hij: laat maar maakt niks uit.We stappen uit en ik zie een groot mooi huis.
Als we binnen zijn zegt matthy wil je gelijk naar boven? Ik Zeg ja is goed en Koen riep: doe het veilig he. Ik dacht: er gaat toch niks gebeuren... toen ik daar was bedacht ik me dat ik niks bij me had. Ik besloot in een voetbal pak van hem te gaan. Toen ik me om kleedde kwam matthy de badkamer ineens binnen gelopen, en ik stond daar in m'n string en bh. Ik zag dat matthy zich erg schuldig voelde en hij riep: ohw sorry en deed de deur snel dicht. Toen ik die voetbal pakje aan had gedaan was die t shirt veel te lang en dat broekje te groot dus besloot gewoon alleen die t shirt aan te doen.
Ik zag dat hij dat zag maar hij zei er niks van. Ik dacht in m'n zelf: hij heeft me toch al in m'n string gezien. Ik lag in bed en viel al gelijk in slaap.Pov matthy
Als ik mijn heb klaar gemaakt zie ik jada al slapen, het ziet er zo schattig uit. Ik besefte even wat er deze avond allemaal is gebeurd. En krijg spontaan een beetje tranen in m'n ogen.
Ik ben zo blij dat ik haar heb ontmoet en van dat moment wist ik het zeker: ik wil haar voor altijd bij me. En besluit er voor te gaan. Ik ga bij haar liggen en geef haar nog een kus en zeg: truste. Ik zag dat ze wakker werd en gaf mij ook nog een kus en ze zei: slaap lekker..Jaja sorry voor lang geen deel. Ik probeer elke dag eentje te maken, maar zit nu bijna in een toets week en moet dit even goed maken voor over te gaan. Hoop dat jullie deze deel leuk vonden, en morgen komt er wel gewoon een nieuwe.
Ps sorry als ik sommige dingen verkeerd schrijf ik heb dyslexie.
JE LEEST
De liefde van mn levenheb ik.. gekregen
RomanceJada gaat met haar 3 beste vriendinnen naar de kermis te gaan.. maar plotseling ontmoet ze daar iemand. Haar ogen kunnen niet meer weg kijken...