ilk olarak nefret yorumu istemiyorum bu benim one-shotım ve istediğim gibi yazarım
zaten "giriş" okuduysanız içinde ne olacağını az çok bileceğinizi umut ediyorumrahatsız olcaksanız lütfen bu cümleden sonrasını okumadan kitabı okumayı bırakın.
yazım yanlışım veya anlatım bozukluğum varsa aralarda mazur görün lütfen
iyi okumlar
_________________
WHISTLEBeyaz tenli hızlı adımlarla sahneden inmiş ardından grup arkadaşlarına hafif bir baş sallama ile kendisine özel kulisinde olacağına haber etmişti. Aynı hızla karanlık koridoru geçerken bulundukları barın müzik sesi halen kısık bir şekilde bulunduğu alanda duyuluyordu. Vardığı kulis odası ile cebindeki anahtarı çıkarmış sahneye çıkmadan önce kilitlediği kapıyı açmış yavaşça içeri girmişti.
İçeri girmesi ile içerideki deri koltukta boylu oyunca altındaki pileli eteği, üstü tamamen çıplak yatan sevgilisini görmesi bir olmuştu. Esmer beden titreyen bedeni ile çok güzel görünüyordu. Jungkook yavaş adımlarla koltuğa yaklaşmış ve sevgilisini daha yakından incelemeye başlamıştı.
Taehyung tamamen dağılmış görünüyordu. İçindeki vibratör en son noktasına kadar açılmış esmerin içinde hayli haylice titremeye devam ediyordu. Gözleri zevkten tamamen kaymış olan çocuk içeri giren sevgilisini daha görememişti bile. Jungkook sevgilisinin bu hallerini izlerken dudağını yavaşça alt dudağında gezdirmişti. Geniş deri koktuğa yaklaşmış yavaşça sevgilisinin ayak ucuna oturmuştu. Sağ eli ile yavaşça esmer pürüzsüz bacağı okşarken elleri yukarı doğru çıkmaya başlamıştı. Taehyung ise sadece mırıldanıyordu. En sonunda etek uçlarına gelen eli ile jungkook yavaşça eteği yukarı kaldırmış. Esmer ve zevk suyuna bulanmış penisi görmesi bir olmuştu. Yavaşça elini oraya da uğramadan aşağı indirmiş esmer bacakların daha da açılmasına sebep olmuştu.
Şimdi pembe küçük deliği görebiliyordu, deliğinden akan zevk suyu ve kayganlaştırıcı sayesinde deri koltukla bir olan yapışkan ağ oluşturan sıvı dahada azdırıcı bir görüntü sunarken küçük pembe delik sürekli kasılıyordu, bu görsel şöleni daha da katlanılmaz bir hale sokuyordu.
Taehyung ise halinden hiç mutlu değildi içindeki vibratör gücü varmışcasına daha da hızlanıyor gibi hissediyor titreşimlerin o hafif dokuya dokunmaması için, içinden Tanrıya dualar ediyordu. Yaklaşık 1.5 saatir bu deri koltukta kıvranıyor sevgilisinin ismini zikretiyordu. Aynı zamanda o burda zevkten dört köşe olurken ön tarafta barda sahne alan sevgilisinin huzurlu sesiyle daha da kendinden geçmişti.
Jungkook bir süre daha deliğin kasılmasını ve tatlı bebeğinin ağlamaklı inlemelerini dinleyip izledikten sonra yavaşça esmer bedeni doğrultmuş kucağına oturtmuştu. Taehyung ses çıkartamıyor hatta nefes almak için bile kendinde ancak güç bulabiliyordu. Onu kucağına oturtan sevgilisi ile ellerini hemen omuzlarına sarmış rahat bir şekilde kasıklarına oturduktan sonra başını o mest edici erkeksi kokunun yuvası olan boynuna gömmüştü. Jungkook ise pantolonun ağ kısmına bulaşan sevgilisinin sıvısını umursamayacak kadar hayran bir şekilde hareketlerini izliyordu.
Bir kaç saniye öyle kaldıktan sonra jungkook ellerini sevgilisinin pileli eteği üstünden kalçasını kavramış hafifçene sıkıp yoğurmaya başlamıştı. "ben yokken eğlendin mi bebeğim?" taehyung'un cevap veremeyecek halde olduğunu bilse bile yöneltmişti bu soruyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
whistle ✓
FanfictionJeon Jungkook dış görünüşü ve her gece çıktığı konserlerinden farklı olarak sahne arkasında erkek arkadaşının prensiydi.. fazla açık anlatım! [seme jk] [uke tae] {rockstar jkk} BLACKPINK - WHISTLE