အခ်စ္ ဘယ္ကလာသလဲ ....part2

30 6 2
                                    

"Uncle ျဖစ္ခ်င္တဲ့အတိုင္း ျပင္ဆင္စရာရိွတာ ျပင္ထားလိုက္ပါ့မယ္...yi လဲ စိတ္မေကာင္းပါဘူး
P'honအဲ့လို လုပ္မယ္လဲ မထင္ဘူး..ၾကားထဲက somေလးက သနားစရာပါ...''
Earth ရဲ႕ တူမေ႐ွ႕ေနေလး yiရဲ႕ စကားေၾကာင့္ သူ႔မ်က္ဝန္းထဲ သားငယ္ေလး somကို ျမင္ေယာင္လာတယ္...

သူ႔ရဲ႕ မေဟသီ  hon.... ခ်စ္လို႔ပါ ဆိုၿပီး လက္ထပ္ထားၾကတာ အခုေတာ့....ဟူး......
သက္ျပင္းေငြ႔ေငြ႔ တခ်က္ မႈတ္ထုတ္လိုက္ရင္း yi ကို ျပံဳးျပလိုက္တယ္..
"ကံတရားပါ....somကို အန္ကယ္ ​ေစာက္ေ႐ွာက္မွာပါ...သူ႔အေမနဲ႔ေတာ့ မထားခဲ့ပါဘူး yi. ..ေအး ေအး အန္ကယ္မွာထားတဲ့ အခ်က္လက္ေတြ ေသခ်ာ ျပင္ထားေပး...''

"ဟုတ္ကဲ့... yi ေသခ်ာ လုပ္ေပးပါ့မယ္...honအတြက္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္....''
"ေအး ဟုတ္ပီ....စားဦး မွာထားတာေတြ လာၿပီ....''
စာကြဲထိုး လာခ်ေပးတဲ့ အေအးနဲ႔ ကိတ္မုန္႔တခ်ိဳ႕ေရာက္လာ၍ စကားစျဖတ္လိုက္တယ္...
ဟူး....
ေဟာဟိုက Shining ကုမဏီက ကေလးလားလို႔ တကၠစီတားေနတာပဲ...
"Yi... သမီး ေနခဲ့ေတာ့ေနာ္ အန္ကယ္႐ွင္းၿပီးသား...အန္ကယ္ အသိတစ္ေယာက္ေတြ႔လို႔ သြားႏုတ္ဆက္အူးမယ္...''

"ဟုတ္ကဲ့ အန္ကယ္ သြားေလ....''

ဆိုင္အျပင္ဖက္ အလ်င္ျမန္ ေျပးထြက္လိုက္ရင္း ကားလွမ္းတားေနတဲ့ ကေလး လက္ကို ဆြဲလိုက္တယ္....

~~~~~~~~~~
"ရပါတယ္ Khon earth. ..mixတကၠစီနဲ႔ပဲ ျပန္ပါ့မယ္....''

အျငင္းဝါက်နဲ႔အတူ  မိွန္ေဖ်ာ့ေနတဲ့ မ်က္ႏွာေပးေလးနဲ့ ​ေကာင္ေလးဟာ အရင္တစ္ေခါက္ေတြ႔ရတဲ့ ေဖြးေနတဲ့သြားတန္းေလးေတြ ေပၚလာေအာင္ ျပံဳးရယ္ကာ ႏုတ္ဆက္စကားဆိုတဲ့ ေကာင္ေလး မဟုတ္သလိုနဲ့ ဒီေကာင္ေလးက အခု မ်က္ဝန္းထဲမွာေတာင္ ၾကည္လင္မႈ တစ္စမေတြ႔ရဘူး

"ေနမေကာင္းလို႔လား N'mix မ်က္ႏွာလဲ မေကာင္းဘူး....''
သူစိုးရိမ္စြာ နဖူးေလးဆီ လက္လွမ္းလိုက္ေတာ့ စူးကနဲ  လက္ကနဲ မ်က္ဝန္းေတာက္ေလးနဲ႔ ေမာ့ၾကည့္လာရင္း ေျခလွမ္းေတြ ေနာက္ဆုတ္ကာ ေ႐ွာင္ေလရဲ႕...

"အာ....sorry''
သူေတာင္းပန္လိုက္တယ္......

"Mix ေနေကာင္းပါတယ္...Khon earth သြားစရာရိွတာသြားပါ....''

Dream On~~~~For Real~~~~Where stories live. Discover now