Bölüm adı:Notlar.
Mido-stalker'ın bakış açısı
-----------------------------------------Her zamanki kalktım ama saat çok erkendi. Ve bir gram uykum yoktu bende sevdiğim aktiviteyi yapmaya karar verdim. Sevgili Y/N'me mektup yazmak ama bunları kendime saklıyorum bu mektupları ona verebilecek kadar cesaretim yok. Kalemi elime alıp - Y/N'den ödünç (ç)aldığım kalem- yazmaya başladım.
'Sevgilim yine her zamanki gibi seni izliyordum beni gördün mü? Gözlerimi üzerinde hissettin mi? Bu seni mutlu etti mi? Gerçekten çok tatlısın. Seni dün o sineklerle gördüm neden onlarla takılıyorsun? Ben senin için her zaman buradayım. Seni kollarıma aldığım günü heyacanla bekliyorum ama daha hazırlıkları bitirmedim. Birlikte olduğumuz zaman dış dünyanın bir anlamı kalmayacak inan bana. Sen gerçekten büyüleyicisin sana bakmaktan kendimi alıkoyamıyorum. Seninle tanıştığım gün en güzel gündü beni Kacchan'dan kurtardın sen benim meleğimsin. Evet öylesin bu mektubu sana vermek isterdim ama bunu yapamayacak kadar çok utanıyorum. Bunu bana verdiğin kalemle yazıyorum gerçekten senin eline dokunuyormuşum gibi hissettiriyor. Sana hissettiklerimi hergün yazacağım bir gün bunları görmene izin verebilirim belki beğeneceğine eminim.'
Haziran 22
'Bugün gerçekten berbattı sevgilim biliyorsun ki takım karşılaşması yaptık. Ve sen neden Todoroki ile seçilmek zorundaydın? Neden seninle eşleşmedim? Neden o lanet olası Uraraka ile takım olarak çıktık ki? Ve Todoroki' nin saldırıdan seni korumak için elini tutup seni yanına çekmesi kabul edilemez. Sadece ben senin kahramanın olabilirim sevgilim. Gerçekten diğer haşereler seni kandırıp üzerinde kötü etki bırakıyorlar ama Misaki-san gerçekten iyi hatta bana seninle daha rahat konuşmam için taktikler verdi. En azından iyi bir tane arkadaşın var ama diğerleri kesinlikle hayır. Seni benden uzak tutuyorlar görmüyor musun? Seni sürekli ama sürekli bir yerlere davet ediyorlar. Fazla masum ve safsın bunu pek anlayamıyorsun ama sorun değil seni koruyacağım sevgilim.'
Haziran 23
'Tekrar merhaba sevgilim bu gün içtiğin su şişesini çöpe atmak için ısrar ettiğimi hatırlıyor musun? Evet, aslında onu çöpe atmadım yanıma aldım. Bu şişe senin dudaklarına değen bir şey bunu kendi dudaklarıma değdiriyorum gerçekten dolaylı yoldan öpüşmüş oluyoruz. Bu şişeyi sadece kendimi tatmin etmek için aldım çünkü sürekli seni gördüğümde seni öpmem gerekiyormuş gibi bir dürtü var içimde evet, seni öpmeyi isterim ama seni öyle hazırlıksız öpmek istemiyorum ilk öpücüğümüzü seninde benim kadar istemeni istiyorum. Senin eşyalarını toplayıp onları bir kutuya koydum biliyor musun? Evet, bir çeşit koleksiyon gibi benim bu koleksiyonda en sevdiğim parçalar daha öncede söylediğim gibi dudağına değen nesneler mesela lolipop çubuğun, su şişen vesaire bunlar benim koleksiyonumun en önemli parçaları. Seni çok seviyorum odamda gizli bir geçit var biliyor musun? Bu geçitten annemin bile haberi yok. Evet, orada tüm duvarı senin fotoğraflarınla kapladım. Dev bir foto albümü gibi. Orada bazen senin fotoğraflarına bakarak zaman geçiriyorum beni rahatlatıyor. Herneyse görüşürüz sevgilim.'
Haziran 24
'Bugün çizim klasöründen bir çizim düştü sevgilim. Evet, o resmi bana hediye ettiğini biliyorum gerçekten çok tatlısın. G/R rengi gözlerin, S/R rengi saçların ve soluk pembe yanaklarınla çok tatlısın. Seni ilk gördüğüm andan beri ruh eşi olduğumuzu anlamıştım ve sadece benim olman gerektiğini. Seni gerçekten çok seviyorum seni kimse benim kadar sevemez bunu biliyorsun. Gerçekten seni kendime almam çok kolay olacak bekle ve gör. Sadece seni kollarımla yakalayana kadar beklemeliyim sonra sonsuza kadar birlikte olacağız ve sen benim olacaksın. Seni seviyorum sevgilim.'
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere deku x okuyucu [Sen benimsin]
FanficEvet bu masum çocuk hiçbir şey belli ettirmiyordu. Onun sana takıntılı olduğunundan haberin bile yok. Ama işler olduğu gibi kalmayacak.