𝐄𝐏 𝟏𝟑 : 𝐎𝐥𝐢𝐯𝐢𝐚

639 51 7
                                    

Düzenlendi.
.
.
.
.
.......

"N'aptı n'aptı!" Jennie ağzında ki suyu yere fışkırttığın da geriye yaslandım. " Sen ciddi olamazsın Jisoo. Chaeyoung bu kadar ileri gitmiş olamaz"

Omuz silkip kahvemi içmeye devam ettim. Dün akşam ki yemekte Seulgi ile pis bakışlara maruz kalmıştık.

Ve neredeyse hastanede sabahlayacaktık.

Chaeyoung Seulgi'nin yemeğine alerjisi olan acı soslardan katmış, beni banyoda sıkıştırıp öpmeye çalışmıştı.

Ki başarmıştı.

Boynumda kocaman bir morluk vardı. Kapatıcının kapattığı kadarla kapatmıştım ama yeterli gelmemişti. Bende boynuma fular bağlamıştım.

Seulgi'den kaçıyordum resmen.

" Chaeyoung ve yanında ki sürtüğü bak" Arkamda gösterdiği yere hafifçe döndüm.  Kız neredeyse kucağına çıkacaktı. Kız tek bacağını Chaeyoung'un bacağının üstüne attığın da kaşlarım çatılmıştı.

Ne oluyordu yahu?!

Seulgi ile sevgiliydim ben.

Kendine gel Kim Jisoo!

Önüme dönüp soğumaya tutmuş kahveyi dikip ağzımı sildim. " Gidelim mi?"  Jennie kafa salladığında masadan kalkıp okula girdik.

Sınıfa girdiğimiz de birkaç dakika sonra zil çalmış, herkes içeri girmeye başlamıştı. Kore Edebiyatı Öğretmeni içeri girdiğinde bir kaç dakika önce Chaeyoung'un yanında gördüğümüz kız vardı." Evet gençler aranıza yeni biri daha katıldı. Tanıt kendini." Kız kırk beş derece eğilmiş ve konuşmuştu. " Merhaba ben-"

Kapı tıklanıp açıldığında içeri Taehyung girmişti. " Kusura bakmayın hocam ama Jennie'yi almam lazım." Jennie ile birbirimize baktığımız da hoca çıkmasını söyleyip masasına oturdu. Jennie çıktığın da hepimiz tekrar kıza döndük.

" Olivia ben. "

"Boş bir yere geçebilirsin Olivia" Hemen önümüze oturduğun da bacak bacak üstüne atmış, kollarını göğsünde birleştirmişti.

Kibirli birine benziyordu.

Onu takmadan derse döndüm.

**

Seulgi:

Güzelim?

Jisoo:

Efendim.

Seulgi:

Neden benden kaçıyorsun?

Jisoo:

Hadi cevap ver bakalım |

Kaçmıyorum.

Seulgi:

Hiç inandırıcı değil ama |

Neyse |

Öyle olsun bakalım.

Buluşalım mı?

Jisoo:

Olur nerede?

Seulgi:

Bilmiyorum. Bakarız. 15 dakika içinde hazır ol.

𝗦𝘁𝗲𝗽 𝗦𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿  ▪ 𝗖𝗵𝗮𝗲𝗦𝗼𝗼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin