𝐄𝐏 𝟏𝟔 : G𝐫𝐚𝐝𝐮𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐝𝐚𝐲

510 47 7
                                    

Düzenlendi.

Mezuniyet Günü

.
.

" Biraz daha ister misin Jisoo?!" Jennie elinde ki kokteyl bardağını kafasına diktiğin de kafamı hayır anlamında salladım.

Çok fazla kokteyl içmiştim.

Midem bulanıyordu artık..

Mezuniyet günüydü. Bir kaç gün sonra üniversite öğrencisi olacaktık. Tabi kazanırsak. Yanımda oturan Jennie bardağı ile ayağa kalkıp içeceklerin yanına gittiğinde bacak bacak üstüne atıp kollarımı göğsümde birleştirdim.

Buradan çıktıktan sonra Chaeyoung'un mezuniyet için kapattırdığı bara geçecektik. Hiç gidesim yoktu ama Jennie ve Seulgi ısrar etmişlerdi.

Bende bir şey diyememiştim tabi.

Müzik sesi kısıldığında yerden biraz yüksek olan platforma müdür çıkmış ardından son son konuşmuştu.

**

Park Chaeyoung

" Nerede bu kız?!" Yanımda (daha doğrusu neredeyse kucağım da) oturan kızı hafif itikleyip yanımda söylenen Lisa'ya döndüm.

" Bulamadın mı hâla?" Sinirle bana dönmüş ardından tekrar etrafa bakmıştı. " Hayır!" Bara geldiğimizden beri Jennie'yi arıyordu.

" Chaeyoung?" Sesin geldiği tarafa dönüp gözlerimi kıstım. Birazcık sarhoş olmuştum ama kafam hâla yerindeydi.

Jisoo ve Seulgi'yi ayırmadan sarhoş olmayı planlamıyordum.

" Ne var Olivia?" Olivia yanımda ki kıza baktığın da kıza gülümseyip gitmesini söyledim. Neyse ki anlayışla karşılamıştı. Yanıma oturup elinde ki bardağı masaya koydu.

" Ne zaman başlıyoruz?"  Seulgi ve Jisoo bir kaç dakika önce dışarı çıkmışlardı. Onlar geldikten sonra başlardık her halde.

" Seulgi bir kaç dakika önce dışarıdaydı. Geldiği zaman başlarız" dedim kafamı geriye atıp.

Başıma ağrı girmişti resmen.

Bir kaç gün önce yani mezuniyetten iki önce babamla tartışmıştık. Jimin araya girmese babam saldıracaktı bana.

Kavga ettiğimiz günden beri Jimin ile beraber kalıyorduk. O akşam hüngür hüngür ağlamış, Jimin teselli etmişti.

Sinirlerim bozulmuştu.

" Chae?" Kafamı kaldırıp direk kapıya baktım. Seulgi ve Jisoo masalardan birine oturmuştu. Olivia ile ayağa kalkıp yanlarına doğru yavaş yavaş gitmeye başladık.

" Unutma. Ben Jisoo'yu oyalarken Seulgi'nin içeceğini şuan elinde ki bardak ile değiştirecektir. " Kafa salladığında masaya gelmeden Jisoo'ya dışarı çıkmasını söylemiş arka kapıdan dışarı çıkmıştım.

*

Bir kaç dakika sonra Jisoo sakin adımlarla geldiğinde yaslandığım duvardan ayrılıp yanına adımladım. "Neden çağırdın?"

" Hiç. Bir yüzünü göreyim dedim. " Göz devirdiğinde sırıtıp ellerimi hırkamın cebine soktum. Hava soğuktu. Eh nihayetin de kış ayına giriş yapıyorduk.

Üstünde ki elbise ile üşümüyor muydu?

Aman bana ne!

" Neden çağırdın Cha-"

" Üşümüyor musun?" İstemsizce sorduğumda sıkıca gözlerimi kapadım. Hay lanet girsin!
" Hayır üşümüyorum. Neden çağırdığını söyle artık. " Cevap verecekken telefonumun bildirim sesi duyulmuştu.

Olivia:

Fotoğraf

Fotoğraf

Fotoğraf

Tamamdır buradan gerisi sende.

4 Numaralı odadayız.

" Neyse ben gidiyorum. Sende sevgiline sahip çık bence. " Onu arkamda bırakıp sallana sallana içeri girdim. Arkamdan bağırdığını duymuştum.

Geri yerime oturduğum da Jisoo direk odaların olduğu tarafa gitmişti. Büyük ihtimalle Olivia ona da fotoğrafları atmıştı.

Oynat bakalım..

*
*
*
*

Kore de kışın mezun oldukları için bir kaç ay ilerisi oldu bu ve bir önce ki iki bölüm galiba. Tam ayarlayamadım kusura bakmayın.

Bölümde baya geç geldi.

Normalde bir günde yazıp bitiriyordum. Niye böyle oldu hiç bir fikrim yok.

070072021

𝗦𝘁𝗲𝗽 𝗦𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿  ▪ 𝗖𝗵𝗮𝗲𝗦𝗼𝗼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin