1.BÖLÜM

83 6 2
                                    

(MEDYA:EREN) Okula yeni başlamış biri olarak çok fazla utanıyordum . Sanki herkes bana bakiıp alay ediyorlar gibiydi . Sonra okul müdürünün o iğrenç konuşması baslamıştı . Ben zaten kötüydüm yani kötü derken kötü kalpli değil biraz başım dönüyordu . İyice kötüleşince gidip renkli banklardan birine oturdum .

Tam konuşma bitti sınıflara dağıldık falan arkadaşım Nilay yanima geldi '' Kizim acayip yakisikli birini gördüm " demesiyle benim "Aha bu iş burda biter demem " bir oldu. Çünkü Nilay birinde takılı kalırsa asla bırakmazdı bırakmasıda baya zaman alırdı . Şimdilik bunları göz ardı ederek sınıfa gectim .

Ben herkese tuhaf tuhaf bakarken birden arkamdan kahkahalar yükselmeye başladı . Dönüp baktığımda bir kaç kız kendi aralarında ergence espiriler yapip gülüyorlardi. Bende kaynaşmak maksadıyla yanlarına gittim artık . Nasıl olduysa kaynaştik bir şekilde :) hepsi iyi kızlardı .

Bir an önce öğlen olmasını dileyerek derslerin geçmesini bekledim . Nihayet öğlen oldu . Ben direk kulaklığımı kulağıma taktım ve havali bir sekilde okuldan çıkarken bir anda donup kaldım . Gördüğüm şey gerçek olamazdı . Çünkü bu çok aşırı yakışıklıydı . Cool tavrımı bozmama çabalarına girerek aynen devam ettim ama aklım onda kalmıştı . Bu okula gelmeyi hiç istememiştim başta şimdi de gitmek istemiyordum . Ne tuhaf değil mi ? Zaten oldum olası kendimi çözememişidir .

Öğle yemeğimi yemek için nihayet düzgün bir yer bulabilmiştim . Tam oturmuş yemeğimi yerken birden o gördüğüm esmer , fiziği iyi olan , yakışıklı , çekici çocuk geldi aklıma . Hayallere dalmışken saatin geçtiğini görememişim . E tabi görmessin salak çünkü uyuşuk uyuşuk yemek yerim hep bir huyumda bu . Direk ücreti ödeyerek okula koşturmaya başladım . Aslında niye koşturuyosam okul okul değil zaten isteyen giriyor istemeyen girmiyor herkes kendi kafasına göre takılıyor . Hocalar desen öyleler hep babamın zoruyla geldim . Ama iyiki gelmişim yoksa o fiziği iyi ... dur kendine sahip çık kızım daha ilk günden ne o öyle bir sakin ol daha adını bilmiyorsun , belki sevgilisi var ne belli . Neyse yarıda kalan şarkımı dinlemek için kulaklığımı taktım ne güzel kendimi kaptırmışım müziğe gidiyorum baktım kimseler yok dur bir dans ediyim . Ohh yandan birazda ordan . Yok artık bu kadar tesadüf olamaz kamera nerde el sallıycam çok güzel şaka ben salak salak dans ederken o tatlı şey beni izliyormuş .Al işte ya birde karşımda gülüyor napsamki ? Allahım yerim o gülüşünü senin ya çok tatlı gülüyor . Dur şu anda asıl mesele bu değil benim napıcağım . Lanet girsin . Artık bende iyice karizmayı bozmiyim diye mecburen umursamaz tavrımı takınıp okula geçtim . Ama derslerde saçma saçma sırıtıyormuşum bok var gibi hayır ne varda sırıtoyorum ki noldu sanki çocuk gelip evlenme teklifi etti . Tabi Nilay dururmu benim sırıttığımı görünce direk yanıma geldi " Ne o birini mi buldun yine sırıtıyosun ? " diyerek beni yine sinirlendirmeyi başarmıştı . Aşık olduğumda mal gibi sırıtmaktan nefret ediyorum . Herkese herşeyimi resmen mimiklerimle anlatıyorum . Her seferinde insanlar beni böyle delicesine sinir etmeyi nasıl başarabiliyorlardı. " Bir şey olmadı yeni biri de yok " diyerek başımdan savmaya çalıştım . Ama Nilay bu adı üstünde Nilaydan bahsediyoruz gider mi ? HAYIR . Bu kıza bu cesaret neren geliyordu böyle sinirlenince neler yapabileceğimi herkes bilirdi . Mesela bir keresinde kızın teki Beyoceye sürtük dediği için kafasını sıraya vurmuştum sinirlenince gözlerim döner kimseyi tanımam ama o 9 yıllık arkadaşım olmasına rağmen hala öğrenememişti .

Karanlık AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin