MÜDÜR YARDIMCISI

57 2 0
                                    

Sonraki gün uyandım.Okula gitmak için hazırlandım.Servise bindim serviste nefret ettiğim üç kız vardı.Adları Nisa,Bilge ve Begüm. Kulağıma kulaklığı takıp dışarıya bakıyordum.Omzumda bir el hissettim.Arkadaşım Cengiz'miş.Biz ona Cengo diyoruz.Bana"oğlum kendini topla bir kız için yapılır mı"dedi.Bende ona "oğlum sen mi bunu bana söylüyorsun?Sen bi kız için ağlıyan adamsın"dedim ve ondan sonra yanımdan çekip gitti.Kulaklığı kulağıma takıp müzik dinlemeye devam ettim.Okula geldik ilk ders fendi derse ilgim vardı fakat hocayı pekte seviyorum diyemem .Ve kapı açıldı.Kapıdaki Çağla'nın en yakın arkadaşı Ece'ydi.Ve"hocam Buğra'yı müdür yardımcısı çağırıyor"dedi.Müdür yardımcısını duyunca çok korktum.Dışarı çıktım karşımda duruyordu. İşte oradaydı Çağla. Onu görünce mutlu oldum ve bana biraz yüriyelim mi diye sordu. Bende evet dedim. Bana beni ne kadar seviyosun diye soru sordu. Bende çok dedim. Fark ettimde yüzünde güller açıyordu. O an tek mutluluk sebebim oydu. Sonra suratını astı bende ne oluyo dedim. Cevap vermeden yanımdan uzaklaştı. Okul bitmişti. Servise bindim. Ve cam kenarına oturdum. Kulaklığımı takıp "DOMİNİC RECORDS PATRİC" dinlemeye başladım. Yanıma Nisa oturdu. Yüzümü çevirip tekrar dinlemeye devam ettim. Eve geldim ve yatağa uzandım.

AŞK DOĞRUYU GÖSTERİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin